Når du sier det så skjer det ofte meg også når det er mye aktivitet herMeg også... hele tiden.. eller mest når det er mye som skjer her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du sier det så skjer det ofte meg også når det er mye aktivitet herMeg også... hele tiden.. eller mest når det er mye som skjer her inne
Nå er du ferdigJeg måtte liksom jobbe litt![]()
Nei asså bt var fint .Og han fant ingenting galt?
Da blir det godt med sofaSliten nå ja :/
Åssen tørrpakning er det å få tak i?Bedre enn den tørrpakningen ihvertfall![]()
Hjelper ikke her... :/ prøvd alt mulig.. men den kaster meg like mye ut uansett.Ja veldig også :-/. Får prøve å skru av wifien jeg også kanskje
Kan jeg tenke megOg herlig var det![]()
Det er kjedelig :/Appen kaster meg også ut støtt og stadig. Som oftest når jeg er noen sider bak siste innlegg og holder på å lese.. sinnsykt irriterende.
Aaah. Tacooo♡♡I dag ble taco![]()
Hvorfor må du det?Herlig!må bytte sofa før kampen da. Gruer meg.
![]()
Så bra det hjalp littFått i henne middagsmat, og det hjalp litt på. Nå sitter vi og ser på julekongen![]()
JassåGjort en del ærender, så dagen har flydd!
Ja, da må du det. Eller ta den med foran tvenOj. Må spise middag fort da. Den er enda ikke ferdig :O
Så kjedelig :-/. Har sluttet å kaste meg ut for øyeblikket virker det som.. men kastet meg ut 3-4 ganger på rad på kort tid daHjelper ikke her... :/ prøvd alt mulig.. men den kaster meg like mye ut uansett.
Hehe, så koselig daEr importert over at hun ikke har gått lei. Nå sitter hun og mannen min oppe og spiller sammen. Er fullt engasjement. Hoiing og tulling. Hehe.
Kjenner til det. . Jeg pleier å si at jeg er like avhengig av henne som hun er av meg ♡Takk ja syns det er på tide nå. Så gjenstår bare å få han til å sove natten gjennom. Er en skikkelig mamma gutt som helst vil ligge klistret inntil meg ila natten
Håper hun sover godt nåSå bra. De er så herligt nær du vet barnen har somnar før nattende går hvila seg og me får hvila oss
Det skjønner jeg. Du er flink som holder ut ♡Det gikk greit. Veldig sliten når jeg kom hjemhåper på ei god natts søvn.
Jaa, kjempefornøydBlev du førnøjd med håret??