BraBaby har det heldigvis bra
Skal på sjekk i morgen med ul. Håper blodtrykket er bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraBaby har det heldigvis bra
Skal på sjekk i morgen med ul. Håper blodtrykket er bedre![]()
Jeg er litt frem og tilbake enda, msget horn og skal sende vesla på badet. Tenker jeg joiner skravlingen skikkelig om en halvtimes tid.Ser skravla går i kveld også
Hva snakkes det om?
Her gjøres det siste på rommet til U for dagen
Var helt greit. Lenge siden jeg har spist kjøttpølse og mos. Vi pleier som oftest å ha wiener, men jeg fikk lyst på noe annet til en forandring.Godt og enkelt vil jeg si![]()
Vesla og ville ha det idag.Gjør heldigvis det![]()
Eg drikker massaDrukket nok vann? Hva med paracet?
Håper legging gikk fintDa er det kosetid med mini før han skal legge seg![]()
Ost og bacon! De er fantastiske!Åååh. De blir sikkert godehva har du i dem?
Er de ikke kjekkeHehe, sånn lege har jeg også![]()
22 eller 23 lå jeg på sist jeg sjekket. Jeg var på 20 en stund. Har vært en del småting å fylle dagen med, så har ikke hatt tid til å sitte og ni-skravle.Hvor ligger du nå da?![]()
Jasså hur gammle er de?Mine også, men minst en av dem er fremdeles våken, hører jeg![]()
Og den naturlige fargen min er igjen. Og det ser faktisk vra ut. Ikke mer ettervekst som må fargesGratulerer!![]()
Uff. Har du ringt legen?Ja væl her var eg igjen. Hodepine er tillbacks eg blir gal snart. Vad skall eg gjør?
Gikk ganske så braHåper legging gikk fint![]()
Er bedre å prøve enn å la være.Får prøve ihvertfall![]()
Burde ikke du holde deg hjemme?!Må finne meg noen klær
Eg og har tatt øver sofanFlink du er! Jeg har inntatt sofaen!![]()
Kjempefint navn! ❤Hun heter Live ♡
Jeg slapp unna da det lille jeg fikk i meg gjorde at jeg ikke var så dehydrert at det var farlig. Men nei det er ikke godtHåper også det:-/. Var i praksis på gyn da jeg studerte og var borti de som var så sterkt angrepet av hyperemisis at de trengte sykehusinnleggelse. Så ikke noe godt ut :-/