Hurra, håper det er en ny trendDa sovnet mini for andre kveld på rad i egen seng av seg selv. Jeg strøk han på magen da men uten pupp eller byssing ihvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, håper det er en ny trendDa sovnet mini for andre kveld på rad i egen seng av seg selv. Jeg strøk han på magen da men uten pupp eller byssing ihvertfall
![]()
Noen har det ganske greitVi har vært veldig bortskjemt når det kommer til leggingen av lille U
wow. Så spennende daRubbel og bit. Bytter alt på huset unntatt taket, det var nytt når vi kjøpte![]()
hihi. Så skravlete som du har vært er vel ikke det noen overraskelseKlarer meg fint enda da skjønner jeg![]()
Håper også detHurra, håper det er en ny trend![]()
wow. Dette håper vi er en trend som fortsetterDa sovnet mini for andre kveld på rad i egen seng av seg selv. Jeg strøk han på magen da men uten pupp eller byssing ihvertfall
![]()
norge - puerto rico?Se håndball kampog kanskje skravle litt innimellom
![]()
Så braLille U sover her nå![]()
Brukte du lang tid på å bake disse?Etter at den har stått i kjøleskapet noen timer så blir konsistensen veldig stivlett å forme kuler.
Ja krysser fingrene for detwow. Dette håper vi er en trend som fortsetter![]()
Her har du litt info mer om detåh, kjedelig. Men hvorfor tar man en slik forresten?
Oh ja eg liker gott att hon e staOg det liker vi![]()
Får vurdere om det skal på menyen denne ukaHe he blir frista da
Kalkun e gott namiRester av kalkun fra I går![]()
Absolutt jaJa krysser fingrene for det![]()
Takk for oppdateringI dag er det 7. desember
Denne måneden er det følgendet premiekrav
1. Over 3.000 innlegg vil være med i trekningen på alle 14 premiene
2. Over 2.424 innlegg vil være med i trekningen på 12 av premiene
3. Over 1.212 innlegg vil være med i trekningen på 9 av premiene
4. Å være på topp 100 vil være med i trekningen på 4 av premiene
For å være ajour må man gjennomsnittelig per dag har "krav"/31.
For å være ajour på slutten av dagen i dag må man i tillegg til riktig plassering ha
1. 677 innlegg, akkurat ligger 11 (-2) stykker an til å være med i denne trekningen
2. 547 innlegg, akkurat ligger 14 (--) stykker an til å være med i denne trekningen
3. 274 innlegg, akkurat ligger 29 (-2) stykker an til å være med i denne trekningen
Informasjon om konkurransen finner du i hovedinnlegget her:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-desember-premier-til-en-samlet-verdi-på-18-000.1794574/
Topp 100 listen for desember finner du her:
http://forum.babyverden.no/top-users/191
Det må du; )Jeg må følge bedre med skjønner jeg![]()
Tror ikke jeg har det faktiskdet tviler jeg ikke på at du har