jepp oslogynekologene på majorstuenÅja! Men offentlig et annet sted enn på sykehuset da eller? Jepphar du hørt/vært hos han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp oslogynekologene på majorstuenÅja! Men offentlig et annet sted enn på sykehuset da eller? Jepphar du hørt/vært hos han?
Da har det jo blitt noen runderjadet er pga morkakesvikt tidligere. jeg betalte en del selv før jeg fikk han gyn på majorstuen. turnuslegen gadd ikke henvise meg og jeg orket ikke sitte 3-4 timer på legevakten hver gang. hadde min førse hos gyn i lillestrøm (ikke fornøyd) 26 oktober (5 uker) ul hos sethi 7 november (7 uker) så hadde jeg en ul pga blødning. dro til legevakten da. fikk time hos gyn på majorstuen dagen etter. hos han jeg går til nå. hadde en hos privat jordmor (8 uker) pga blodansamling gyn jeg har nå fant og han ikke hadde ledig på en stund. visste ikke da at de hadde akutt timer
hadde hos privat jordmor ( 9 uker) jeg hadde riesmerter den natten. dette var jo luftsmerter etter at jeg spiste kål dagen før. fikk akutt time hos en annen gyn der jeg går (10 uker) pga blødning. og hadde siste ul 11+2 da jeg var så redd for magesmertene mine. fikk samme gyn som akutt timen. de er veldig flinke
skal ha en ul på fredag nå også får vi se om vi skal la lille gullklumpen være i fred til oul <3 har jo hatt ul hver uke siden uke 7, men for meg har det vært viktig og ikke noe for moroskyld
SelvfølgeligSå du driver også å sorterer og spiser en og en farge![]()
De gule selges heller ikke i Norge.Ah, selvfølgelig kan de også kjøpes i Sverige jamerkelig i grunn at de ikke selges i dagligvarebutikkene her; når de gule pakkene selges, burde jo også de brune selges!
Det skjønner jeg godtKjøper en pose nå og da jeg, syns det er fryktelig godt å gomle litt nå og da![]()
Litt varierende når han våkner fra siste lur og hvor mye han har sovet ila dagen. Men somregel mellom 18 og 19 en gang. Noen ganger 17.30 hvis han har sovet dårlig eller lite ila dagenMå jo prøve å unngå det også. Når legger han seg for kvelden?
Ja, de smaker helt forskjellig.Sånn apropos nonstop og M&M's..
Syns dere de forskjellige fagene smaker forskjellig?
Ja, det startet noe sånn her også. Hadde en blødning fredag kveld i uke 9 og fikk helt panikk for at det var over. Og han var den eneste som hadde ledig time lørdag morgenjepp oslogynekologene på majorstuenvar hos han i uke 7 jeg var så redd for at det ikke var noe der. hadde null symtomper omtrent da, men like etter kom de
![]()
jeppDa har det jo blitt noen runder
Alltid greit å sjekke opp, så man vet at alt er i orden. Er jo en grunn til at man tar ul.
Håper dere får en god opplevelse på fredag og kan sende skuldrene litt nå
Når skal du på oul da?
Synes de gule er minst gode.M&Ms syns jeg smaker likt, men er stor forskjell på nonstoppene! Liker selv best rød eller svart. De verste er de grønne.de smaker parfymert.
Ja det har ikke min alltidHaha, mulig det? Han har godt sovehjerte iallefall!
Åjaaaa!!!! Og M er jo større!De gule selges heller ikke i Norge.
De som selges her heter M ikke M&M's og alle er brune ikke flere forskjellige farger
Er så koselig å pakke inn! Vesla her har begynt å få skikkelig dreisen på det og, så kan tro vi koser oss med julemusikk, pepperkaker og innpakning!Har vel rundt 15 gaver igjen nå tror jeg![]()
han er veldig dyktig da !Ja, det startet noe sånn her også. Hadde en blødning fredag kveld i uke 9 og fikk helt panikk for at det var over. Og han var den eneste som hadde ledig time lørdag morgenog etter det har det bare blitt sånn
![]()
Våkner han mye i løpet av natten da?Litt varierende når han våkner fra siste lur og hvor mye han har sovet ila dagen. Men somregel mellom 18 og 19 en gang. Noen ganger 17.30 hvis han har sovet dårlig eller lite ila dagen
Uff, håper han ombestemmer seg raskt!Takk. Mini er tydeligvis ikke enig med å sove nå
Skjønner jo den. Veldig trist når man mister så sentjepphadde privat med jenta mi uke 6,10,13 og 16. så ikke så mange som nå. gikk hos trolle på majorstuen da
ja offentlig ja, men privat bryr de ikke seg så mye har jeg fått inntrykk avkan bare bestille i hytt og pine der. jeg har senket de etter ul på torsdag, men jeg klarer aldri å senke de før etter oul siden vi mistet så sent første gang. uke 19 <3 jeg har ikke fått brev enda, da turnuslegen ikke gadd å henvise meg. jordmor henviste for 6 dager siden så venter spent på brev i posten om fødeplass og oul
![]()
Ja, det er veldig koseligEr så koselig å pakke inn! Vesla her har begynt å få skikkelig dreisen på det og, så kan tro vi koser oss med julemusikk, pepperkaker og innpakning!![]()
Åja, jeg opplevde mer motsatt. Hver gang jeg har vært hos han har jeg vært inne 30 min-45 min. Uff, ja; håper absolutt ikke jeg opplever blødning igjen. Er det noe spesiel grunn til at du skal på ul på fredag?han er veldig dyktig da !men synes han kan være litt rask
blødninger er skummelt
![]()