Skravletråd desember

Åja! Men offentlig et annet sted enn på sykehuset da eller? Jepp :p har du hørt/vært hos han?
jepp oslogynekologene på majorstuen :) var hos han i uke 7 jeg var så redd for at det ikke var noe der. hadde null symtomper omtrent da, men like etter kom de :p

ja :) det er pga morkakesvikt tidligere. jeg betalte en del selv før jeg fikk han gyn på majorstuen. turnuslegen gadd ikke henvise meg og jeg orket ikke sitte 3-4 timer på legevakten hver gang. hadde min førse hos gyn i lillestrøm (ikke fornøyd) 26 oktober (5 uker) ul hos sethi 7 november (7 uker) så hadde jeg en ul pga blødning. dro til legevakten da. fikk time hos gyn på majorstuen dagen etter. hos han jeg går til nå. hadde en hos privat jordmor (8 uker) pga blodansamling gyn jeg har nå fant og han ikke hadde ledig på en stund. visste ikke da at de hadde akutt timer :p hadde hos privat jordmor ( 9 uker) jeg hadde riesmerter den natten. dette var jo luftsmerter etter at jeg spiste kål dagen før. fikk akutt time hos en annen gyn der jeg går (10 uker) pga blødning. og hadde siste ul 11+2 da jeg var så redd for magesmertene mine. fikk samme gyn som akutt timen. de er veldig flinke :) skal ha en ul på fredag nå også får vi se om vi skal la lille gullklumpen være i fred til oul <3 har jo hatt ul hver uke siden uke 7, men for meg har det vært viktig og ikke noe for moroskyld
Da har det jo blitt noen runder :)
Alltid greit å sjekke opp, så man vet at alt er i orden. Er jo en grunn til at man tar ul.
Håper dere får en god opplevelse på fredag og kan sende skuldrene litt nå:)
Når skal du på oul da?

Ah, selvfølgelig kan de også kjøpes i Sverige ja :D merkelig i grunn at de ikke selges i dagligvarebutikkene her; når de gule pakkene selges, burde jo også de brune selges!
De gule selges heller ikke i Norge.
De som selges her heter M ikke M&M's og alle er brune ikke flere forskjellige farger

Må jo prøve å unngå det også. Når legger han seg for kvelden?
Litt varierende når han våkner fra siste lur og hvor mye han har sovet ila dagen. Men somregel mellom 18 og 19 en gang. Noen ganger 17.30 hvis han har sovet dårlig eller lite ila dagen

jepp oslogynekologene på majorstuen :) var hos han i uke 7 jeg var så redd for at det ikke var noe der. hadde null symtomper omtrent da, men like etter kom de :p
Ja, det startet noe sånn her også. Hadde en blødning fredag kveld i uke 9 og fikk helt panikk for at det var over. Og han var den eneste som hadde ledig time lørdag morgen :p og etter det har det bare blitt sånn :p

Da har det jo blitt noen runder :)
Alltid greit å sjekke opp, så man vet at alt er i orden. Er jo en grunn til at man tar ul.
Håper dere får en god opplevelse på fredag og kan sende skuldrene litt nå:)
Når skal du på oul da?
jepp :) hadde privat med jenta mi uke 6,10,13 og 16. så ikke så mange som nå. gikk hos trolle på majorstuen da :)
ja offentlig ja, men privat bryr de ikke seg så mye har jeg fått inntrykk av :p kan bare bestille i hytt og pine der. jeg har senket de etter ul på torsdag, men jeg klarer aldri å senke de før etter oul siden vi mistet så sent første gang. uke 19 <3 jeg har ikke fått brev enda, da turnuslegen ikke gadd å henvise meg. jordmor henviste for 6 dager siden så venter spent på brev i posten om fødeplass og oul :)

Har vel rundt 15 gaver igjen nå tror jeg :)
Er så koselig å pakke inn! Vesla her har begynt å få skikkelig dreisen på det og, så kan tro vi koser oss med julemusikk, pepperkaker og innpakning! :D

Ja, det startet noe sånn her også. Hadde en blødning fredag kveld i uke 9 og fikk helt panikk for at det var over. Og han var den eneste som hadde ledig time lørdag morgen :p og etter det har det bare blitt sånn :p
han er veldig dyktig da ! :) men synes han kan være litt rask :p blødninger er skummelt :o

Litt varierende når han våkner fra siste lur og hvor mye han har sovet ila dagen. Men somregel mellom 18 og 19 en gang. Noen ganger 17.30 hvis han har sovet dårlig eller lite ila dagen
Våkner han mye i løpet av natten da?

N har nå sovet en time i sengen her hjemme :) endelig fant jeg ut hva som hjalp å få henne til å duppe her hjemme. henne trenger nærhet før henne sover i sengen. da sovner henne på 30 min :)

jepp :) hadde privat med jenta mi uke 6,10,13 og 16. så ikke så mange som nå. gikk hos trolle på majorstuen da :)
ja offentlig ja, men privat bryr de ikke seg så mye har jeg fått inntrykk av :p kan bare bestille i hytt og pine der. jeg har senket de etter ul på torsdag, men jeg klarer aldri å senke de før etter oul siden vi mistet så sent første gang. uke 19 <3 jeg har ikke fått brev enda, da turnuslegen ikke gadd å henvise meg. jordmor henviste for 6 dager siden så venter spent på brev i posten om fødeplass og oul :)
Skjønner jo den. Veldig trist når man mister så sent:(
Var det pga morkakesvikt?
Håper tiden frem til oul går fort :)

Er så koselig å pakke inn! Vesla her har begynt å få skikkelig dreisen på det og, så kan tro vi koser oss med julemusikk, pepperkaker og innpakning! :D
Ja, det er veldig koselig :)
Må bare komme meg opp fra sofaen først. Det er det vanskeligste :p

han er veldig dyktig da ! :) men synes han kan være litt rask :p blødninger er skummelt :eek:
Åja, jeg opplevde mer motsatt. Hver gang jeg har vært hos han har jeg vært inne 30 min-45 min. Uff, ja; håper absolutt ikke jeg opplever blødning igjen. Er det noe spesiel grunn til at du skal på ul på fredag? :)

Back
Topp