Ikke så ofte jeg hellerHar ikke angret 1 sekund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så ofte jeg hellerHar ikke angret 1 sekund![]()
Liker du det ikke? Sitter å ser det vi også.Innom fra senga. Gadd ikke å sitte oppe lengre siden samboer er så opptatt med okkupert.![]()
Du får prøve å sove godt!Jaja, mannen antyder det kroppen min har følt på i en time, det er leggetid for meg. Logger av pc jeg nå tenker jeg, men skravles sikkert litt fra senga. Jeg sliter med å finne en behagelig liggestilling, og kjenner at halsbrannen er på plass, så da blir det ikke lettere. Jeg synes da det er enklere å ligge litt med mobilen til den nørmest faller ut av hånda på meg, enn og ligge og kjenne på plager i halsen og bekken og resten av meg, og lillevennen som nesten alltid setter igang å turne når jeg legger meg...
Deler av meg må nok i at det skal bli greit å få henne ut etterhvert, men ikke helt enda...
(snakket med lillesøster om at jeg måtte få gå på do da jeg holdt på å legge henne, magen min sprekker snart.... nei, det måtte den ikke, for da kommer lillesøster ut og det er for tidlig, da må hun ligge i et glassbur (kuvøse) og vente...
Ok, man burde ikke si at magen snart sprekker. Sant nok. Men hun har altså fått med seg at premature babyer må ligge i kuvøse. Ja, for hun kjenner noen som har lagt i et slikt glassbur. Mulig hun har fått se bilde av det også. (Jeg har en bror født i slutten av uke 29) Nå er jo jeg 35 uker på vei, så det er ikke sikkert at liollesøster ville trenge et glassbur, men litt for tidlig er det nå likevel)
Forventer at el kommer i slutten av neste ukeHehe![]()
Hvordan går det med pergo kuren din?![]()
På plass i senga, og satser på det jaDu får prøve å sove godt!
God natt og håper du får sove godtPå plass i senga, og satser på det ja
Takk for det.God natt og håper du får sove godt![]()
Vet ikke. For jeg har pleid å lagt meg da det har begynt.Liker du det ikke? Sitter å ser det vi også.![]()
God natt og sov godt til deg ogsåDa køyer jeg også.. natta
Ååå, jeg så spentForventer at el kommer i slutten av neste ukeEllers hormonell som pokker
HeheVet ikke. For jeg har pleid å lagt meg da det har begynt.![]()
Jeg har truaHeheJeg også!
![]()
Takk for det søta! ❤Jeg har trua![]()
Ja, jeg så det. HeheHehesiste episode i dag da
![]()