Jøss, flinka!nei, faktisk ikke :O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, flinka!nei, faktisk ikke :O![]()
Åh, kult! Stemmer og for etsy butikk! Jeg hadde kjøpt.jeg syrvanntett stellematte, smekker, gulpekluter, spisesmekker, toalett og sminkemapper til nå
![]()
Pust rolig, ikke lenge til din tur nåLord, Kim Kardashian har født. ALLE FØDER FØR MEG!!!! Nå må det vel snart være min tur?!?
*dramaqueen*
![]()
Åh, så koseligja. Det var velig koselig. Gubben er onkel til bursdagsbarnet. Og jeg er "tanta". Hun er så opptatt av jenta vår og hadde snakka i 3 dager om hvor mye hun gleda seg til at vi kom i bursdagen hennes![]()
jeg ønsker meg mac.Kan også være nettet mitt, eller maskinen.
Den begynner å bli gammel
Haha de e redan tatt før 2 timmar senden kan vente![]()
I min beste alder, 28.Jeg også, haha. Er du gammel?
I natt skjer detLord, Kim Kardashian har født. ALLE FØDER FØR MEG!!!! Nå må det vel snart være min tur?!?
*dramaqueen*
![]()
Nja får tenka på det litthva blir det da?![]()
Julebord i rogaland, midt i ekstremværet!Hvor har han vært?
Ikke bare meg men også min fantastiske mann ♡Da er det godt å ha en storesøster som stiller opp![]()
Hahaha! Og når du først føder, så kommer alle til å tro at det bare er fordi du vil være som kim kardashian! :OLord, Kim Kardashian har født. ALLE FØDER FØR MEG!!!! Nå må det vel snart være min tur?!?
*dramaqueen*
![]()
Pust rolig, ikke lenge til din tur nå
Jo, er igrunnen det.Er ikke det vanlig å gjøre mens man skravler på kvelden![]()
Klarer ikke å gjøre bare en ting om gangenMultitasking på høyeste nivå!![]()
Haha, nei, det er igrunnen ganske vanskelig!Klarer ikke å gjøre bare en ting om gangen![]()
Det var smartMå bare ha på tekst og skru av lyden!![]()
Ja, ikke minst! Min også er så tålmodig og flink med lillesøsterIkke bare meg men også min fantastiske mann ♡
Haha har ikkje fått med meg att hon var gravidLord, Kim Kardashian har født. ALLE FØDER FØR MEG!!!! Nå må det vel snart være min tur?!?
*dramaqueen*
![]()