Skravletråd desember

Så deilig da

Jepp

Og før jul skal det bli permanent at de har hvert sitt rom er planen.

Det ER jo reelt sett som guttungen sier å tømme rommet for voksenting (og midlertidig for møbler) , en dag eller to, bytte tapeten (som jo da vel er en kveld i å rive og en i å sette opp ny, tenker jeg? Samt skaffe ny da, og lim og hva enn vi trenger, dette kan vi slett ikke. Måle opp antall meter vegg og snakke med de som jobber på en sånn tapetbutikk. Må muligens dit for å leie dampmaskin for å få av tapeten også, men skal prøve først. samt innrede rommet. Selv med juleforberedelser og babyforberedelser og meg sånn mer eller mindre ute av funksjon, bør dette gå. (Dog, det er altså mest bare mannen som gjør noe der nede da. Men vi har lovnad om at pappa kommer og hjelper ham med tapetseringen, å gjøre det alene når man faktisk aldri har gjort det før er ikke så fristende. Så det var planen selv om jeg hadde vært mer fungerende....) Blir bra å få ham inn der, tenker jeg. Selv om det har vært praktisk å ha dem på samme rom, så gleder han seg.

Neste prosjekt da er egentlig å gjøre det rommet de nå deler rosa...

Var visst ikke det smarteste jeg har gjort. Tenkte at jeg liksågodt kunne lage deig til kransekakestenger mens jeg ordnet til frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med vondt over alt.

Ja, tenker de hadde litt lyst på sjokolade selv ;)

Kjøpe en ekstra koffert da ;)
uff. Håper du får hvilt kroppen litt da :/

Jøss, det var jo lenge det da :D
Her sovna han i 12-tia..la han kl10, men måtte jo inn noen ganger og mate. Så var han vel oppe to ganger for mat inatt. Greit nok :)
Oj, skummelt når de begynner å snurre i senga :eek:
en gang for mat må jeg si meg fornøyd med :) ja.. snudde henne flere ganger igår :O

Ingen av mine har vært særlig glad i å kjøre bil, så jeg satser på at nr 3 skal ta igjen der :p Spesielt med en bestemor som bor 2 timer unna med bil..
mi synes det er ok å kjøre bil. Over kortere distanser.

Back
Topp