Skravletråd desember

Haha diskuterer med ei venninne om salami :p her hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt :D hun mener ikke det :p

Må pynte litt mer her også til uka :)
I kveld har jeg nok med pynting av pepperkaker og hus:)
Nå har jeg pyntet ferdig hele huset :D

Haha diskuterer med ei venninne om salami :p her hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt :D hun mener ikke det :p
Joda, så lenge det er blitt stekt så er det greit ;)

Jepp, føles veldig effektivt! Greit å ligge litt foran, vesla kommer hjem i morgen, og da blir det mindre tid til skravling.
her kom mamma nå på overraskelsesbesøk, så blir ikke masse skravling her :p

Ja, det har gått over all forventning. :) håper det holder ut mnd selv om jeg må porsjonere det utover mnd :)
samme her :p men nå kommer mamma straks på besøk. Så blir ikke masse skravling :p

Selvfølgelig er det det.
Både listeria og toxoplasmose dør ved 68-70 grader så det holder i massevis

Hun er snart 5mnd :) men pappa er favoritten på enkelte ting :p eks når det kommer til legging så tar han henne opp så fort hun furter litt "kom til pappa lille venn, kose kose"

Hun skal sove kommer jeg :p
Hehe :p det tok lang til før pappa ble godkjent her i huset. Han reiser mye I jobben.. :/

Selvfølgelig er det det.
Både listeria og toxoplasmose dør ved 68-70 grader så det holder i massevis
Blir litt lei meg når henne sier sånn :( gjør ikke akkurat noe mot babyen min :( mannen da: det er ikke farlig med salami x) mannfolk :p ikke sant :)

Back
Topp