hihi, gå faktisk rundt med tanken på detDu må starte etzy butikk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi, gå faktisk rundt med tanken på detDu må starte etzy butikk![]()
Nå har jeg pyntet ferdig hele husetMå pynte litt mer her også til uka
I kveld har jeg nok med pynting av pepperkaker og hus![]()
Det er greit å være lat av og tilJo men føler meg lat...
Joda, så lenge det er blitt stekt så er det greitHaha diskuterer med ei venninne om salamiher hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt
hun mener ikke det
![]()
NettoppJoda, så lenge det er blitt stekt så er det greit![]()
Bra du tar det gradvis ellers hadde jeg ikke "kjent deg igjen"Takk takkskal fjerne parantesen og bytte bilde og. Men kan ikke gjøre alt på en dag
blir full forvirring da
Spis og kos deg duNettoppstår til og med på matportalen
![]()
Det regner jeg med er null problemTakk det skal vi klare![]()
her kom mamma nå på overraskelsesbesøk, så blir ikke masse skravling herJepp, føles veldig effektivt! Greit å ligge litt foran, vesla kommer hjem i morgen, og da blir det mindre tid til skravling.
samme herJa, det har gått over all forventning.håper det holder ut mnd selv om jeg må porsjonere det utover mnd
![]()
enigAlt etter kl 7 er sove lenge hahahaneida
![]()
Selvfølgelig er det det.Haha diskuterer med ei venninne om salamiher hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt
hun mener ikke det
![]()
Ble middagen min idag detSpis og kos deg du![]()
HeheHun er snart 5mndmen pappa er favoritten på enkelte ting
eks når det kommer til legging så tar han henne opp så fort hun furter litt "kom til pappa lille venn, kose kose"
Hun skal sove kommer jeg![]()
Blir litt lei meg når henne sier sånnSelvfølgelig er det det.
Både listeria og toxoplasmose dør ved 68-70 grader så det holder i massevis
Hva er det du lager?hihi, gå faktisk rundt med tanken på dethar veldig lyst
Du må høre på beskjedNeida, er her fortsatt jeg![]()
`Vi får ta det igjen en annen dag!her kom mamma nå på overraskelsesbesøk, så blir ikke masse skravling her![]()
Så kjekt! Kos deg med mammaen dinher kom mamma nå på overraskelsesbesøk, så blir ikke masse skravling her![]()