Skravletråd desember

Hva annet kan jeg kjøpe til mann? Kjøpt skibukse og løpesko til 30 års dagen, men mangler 1300 i gave :p han får boksere av babyen og store N fra bjørn borg :) og ett Wii u spill i kalenderen sin på julaften :) står virkelig fast :p blir ikke londontur da vi har planer om å flytte og kanskje må kjøpe ny vogn og jeg liker ikke bruke alt for mye penger da :)

Hva er planen idag damer? Min kjære er jo i nabofylket etter et julebord, og alt av veier osv er foreløpig stengt pga stormen. Spent på om og når han kommer seg hjem. :p
Huff, håper de får ordnet veien så han kommer seg hjem :)
Vi skal ha deler av familien på kalkun middag :D
Du ds?

Oi da. Håper han kommer hjem snart :) her er det rydding og lage marsipan med store N :) må en tur på butikken det må vi
Tviler på det, han er nok ikke engang kjørbar enda. :p
Oioi, lager du marsipanen helt fra bunnen av? Eller er du som meg og kjøper ferdig masse, og bare tilsetter litt ekstra mandler? :p

Tviler på det, han er nok ikke engang kjørbar enda. :p
Oioi, lager du marsipanen helt fra bunnen av? Eller er du som meg og kjøper ferdig masse, og bare tilsetter litt ekstra mandler? :p
Åja haha :p kjøper ferdig :p dette er en som er beregnet til figurer :) å lage marsipan fra bunn gidder jeg ikke :p

Huff, håper de får ordnet veien så han kommer seg hjem :)
Vi skal ha deler av familien på kalkun middag :D
Du ds?
Åh, kalkun hørtes deilig ut! Tror faktisk kalkun er favoritt julematen min, dersom jeg får tilberedt den på min egen måte! :p
Ja, håper jeg og. Føler jeg omtrent ikke har sett ham på en mnd. Jobbet mye overtid hver dag, og vært ute de siste tre helgene. Syns godt han kan være hjemme litt og av og til. :p

Han skal ha for optimismen ;)
Haha beste var når jeg gikk gravid å han skulle være med på en kontroll. Så satt det en dame med en baby, babyn gråt veldig mye. Så sier samboer "griner de virkelig så mye :o "
Ja kjære det gjør de :p
"Ikke vår unge" svarer han. Ett halvt år senere så satt vi her da med ett barn som har holdt oss våkne hele natten :p

Back
Topp