Du er så flink snuppaVannrett stelleunderlag til frøkna. Som jeg kan ha i veska![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er så flink snuppaVannrett stelleunderlag til frøkna. Som jeg kan ha i veska![]()
![]()
![]()
Hva driver du med da?Kengubarnet har besøk, mannen er ute en tur.
Haha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn"åneei. Høres ikke ut som noen god natt nei :/
Ser på ski på tvHva driver du med da?![]()
Litt trist, for det er fine priser herHe he ja er vel gjerne det
Ha ha optimistisk han jaHaha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn"tror du ja
![]()
Ski er gøySer på ski på tv![]()
Kan jeg tenke megTakk, gleder meg![]()
Gikk bra før i dag men ikke nåSki er gøygår det bra?
Ja heldigvisJa uffmen det fine er at det går over
![]()
Planer for dagen da?![]()
Haha den evige optimisten han derHa ha optimistisk han ja![]()
Han må nok vente noen år kanskjeHaha den evige optimisten han der![]()
Vi skal ingenting egentlig. Bare gå en turJa heldigvis.
Skal på middag til foreldrene mine. Der da?
Har kjøpt meg en jakke og endel festlige ballonger til mellomste sin bursdag neste ukeJa jeg vet
Hva kjøper du?
Herlig å ikke ha noen planer også daVi skal ingenting egentlig. Bare gå en turvi runna en del familie besøk i går
![]()
Kjipt daGikk bra før i dag men ikke nå
Haha. Den sa gubben og endel ganger. At helgene skulle man sove leeenge. Vel.. det vet ikke de små. De våknee like tidlig uansettHaha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn"tror du ja
![]()
Ok , kjøpte sjakkbrettjegHar kjøpt meg en jakke og endel festlige ballonger til mellomste sin bursdag neste uke
Og litt småtteri til gutta![]()
Takk, søtaDu er så flink snuppa![]()