VeldigDet gjør godt med slike kommentarer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VeldigDet gjør godt med slike kommentarer![]()
Sove så godt!Frøkna nekter å sove så da er hun mannen sitt ansvarhu mor må sove ....
Haha var selv sulten hela tiden førsta ukerna . Spiste hver time .Vanligvis så spiser jeg kanskje 2 måltid til dagen. Men graviditeten har ødelagt meg.konstant småsulten!
Aha. Er jo snart oppdatering og, så skal se at jeg klarer nok å vente til da uansett.Bruker bare nettleseren jeg
Ja kanske detkl 16 er jo lenge siden?
For meg har det bare blitt verre og verre utover svangerskapet.Haha var selv sulten hela tiden førsta ukerna . Spiste hver time .
Langt fra tusen her..Aha. Er jo snart oppdatering og, så skal se at jeg klarer nok å vente til da uansett.Men vil tro jeg er over 1000 totalt nå. Ble litt innlegg nå på tampen!
![]()
Ja, julefrokosten bør bare bugne av spekemat!!13.desember er jo neste helg! Så spennende! Da blir det nok fenalår på deg til jul?![]()
Ja, nå må bare du bare utnytte graviditeten, det lille som er igjen. Ikke ofte man kan lage seg middag midt på natta, uten å få dårlig samvittighet/rare spørsmål.
Han får komme med noen gode forslag da!
Er bra å spise ofteFor meg har det bare blitt verre og verre utover svangerskapet.![]()
Det dabba av en stund men ser ut som sulten er mer å mer tillbacks nåFor meg har det bare blitt verre og verre utover svangerskapet.![]()
nei.. han sa bare "du kan bli dårlig en stund". Bivirkning. Ikke at en av de verste bivirkninger er fosterfeil ... fikk vite det gjennom søstra mi sin gubbe. Han skal på samme medisin. De er på ivf og får fryst ned.What?!? Sa virkelig legen ingenting?
Visste han det ikke selv eller?
Hva ligger du på nå?Langt fra tusen her..
jeg spise meg supermett på taco kl 16 og har spist siden daJa det tenkte jeg også
Du får bare lystre kroppen og spis i vei!Det dabba av en stund men ser ut som sulten er mer å mer tillbacks nå
Men det var det med mengdene, da.Er bra å spise ofte![]()
Haha, flink du er!Ja, julefrokosten bør bare bugne av spekemat!!
Noen fordeler skal man jo ha i et svangerskap. Jeg elsker å spise, så nå spiser jeg til gangs![]()
790 innleggHva ligger du på nå?
He he ja det er noe annetMen det var det med mengdene, da.![]()
Æsj så kjedeligÅ no... Luftsmerter !!