Oj mitt mål er 700Hurra! Jeg har klart å ta igjen de innleggene jeg manglet fra I går.. 40 stk. Målet er å nå 1000 i dag, manglet 80 nå da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj mitt mål er 700Hurra! Jeg har klart å ta igjen de innleggene jeg manglet fra I går.. 40 stk. Målet er å nå 1000 i dag, manglet 80 nå da.
misunner deg for pinnekjøttet altså![]()
Er nok godt det ogsåJa, blir hvile idag...
ble litt mer enn en time til herJeg tok meg en time til![]()
Uten jeg hadde nevnt det så sa mannen for 10 min siden "Kan ikke vi ha taco i dag?"jaa. Våkna nettopp op hadde fremdeles lyst på taco med en gang![]()
håper natta gikk greitGod morgen på dere
Første natten hjemme med snuppa i hus![]()
Mye rart med andre ordVar på jobb, handlet inn til juleverksted, besøk av mormor, ut på restaurant med kollegaer![]()
Hei hei! Høred ut som en ganske perfekt morgen du harGod morgen, skravlehøns!
Planer for dagen? Jeg sitter i morgenkåpa, drikker kaffe og har katten på fanget. Mannen er på guttetur, jeg kunne sove helt til jeg våkna av meg selv, og huset er helt stille. Med unntak av vinden som uler og regnet som trommer da.
Ja, kjekt, men ble en lang dagMye rart med andre ord![]()
så braGod morgenluftsmertene mine er borte
![]()
vil tro du bruker tabletteneBle nevnt miniform er det dråpene eller tablettene? Skal holde meg til minimalt med brus og lakris. Unngå løk, brokkoli m. Blomkål, kålrabi, erterkjøpe Biola også
Blir hvertfall fornøyd daHe he å ja. Sånn å forstå
Kos dere masse i WarszawaHilser på fra Warszawa
Venter på mannen som er på do![]()
Det blir jeg heldigvis ikkeLiker det men blir lei![]()
snakkesFår spise litt frokost og komme meg i dusjen! Snakkes litt senere!
kjedelig uten han våken?Tror jeg vekker mannen jeg
Det er nok hos han problemet ligger jaHe he ja ja da er ikke nissen snill
Veldig veldig forståelig!Prøvde å se 3 episoder, en jeg kommer ikke til å se resten...
ble det en lang natt på julebord?God morgen damer!
Er det noe liv her i dag da?
Jeg er _litt_ sliten etter julebord igår...![]()