God bedring! Nei, tror lille har det bra uansett. Bare deg det går ut over.Det påvirker ikke lille håper jeg :/ skal drikke Biola kanskje det hjelper og bruke miniform tabletter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring! Nei, tror lille har det bra uansett. Bare deg det går ut over.Det påvirker ikke lille håper jeg :/ skal drikke Biola kanskje det hjelper og bruke miniform tabletter![]()
Ja de syns eg og.Akkurat likt her:-/. Kunne godt sovet litt lenger når de sovner sent![]()
nja hörde ju de skrika nede. Får ikkje sova då. De var me pappan.Godt å sove lenge da
Nei de e sant.Hehe! Nytter ikke å legge seg når mini ikke sover uansett![]()
Hun er nok litt liten da, ja. Kanskje det faller i smak til neste år.Nei, har ikke det. Det er sikkert greit. Men jeg gidder ikke se den alene. Tuppa på 3,5 syns ikke det var så moro..
Tusen takkGod bedring! Nei, tror lille har det bra uansett. Bare deg det går ut over.
Ja 2 natten på rad. Idag er eg tung i hodeGod morgen
Høres ut som en tøff natt!
Åh, så godt det skal bli å runde 12 uker! Sikkert lurt å ha kontakt med legekontoret ja. Har du vært på kontroll enda?Tusen takkenda godt
nærmer meg 12 uker nå, 3 dager
ringer legekontoret på mandag
Nam! Jeg vil også ha!
Gyn sa alt så fint ut 11+2 så alt er bra og nå går det braÅh, så godt det skal bli å runde 12 uker! Sikkert lurt å ha kontakt med legekontoret ja. Har du vært på kontroll enda?
Vad er detta før noet gott??
Nam! Jeg vil også ha!
Kjempefint at du får god oppfølging! ❤Gyn sa alt så fint ut 11+2 så alt er bra og nå går det brajepp hadde jordmor time på tirsdag. Hun ba meg sjekke om smertene som ikke var så ille da. Ikke noe galt
han sa jeg har mye luftsmerter og voksesmerter. I går var det ille, men idag er det som siste uken
skal sove litt nå da jeg sover så dårlig om natta med luftsmerter
Ribbe er ganske greit å lage. Tipper det går bra![]()
Er veldig spent på resultatet nå da... Jeg har aldri lagd ribbe før![]()
Ja... syns det kan komme litt snø for da pleier det å bli bedre.Uff da det var mye
Er han oppe nå?Ja han får q5 min til så er det nok
Det minnet meg på at mannen skal få pleie litt med kalkunen til I morgen