Han nå vel passe på å ha mamma sin oppmerksomhetja hehe will try. men en aktiv 2åring som vil ha mammas oppmersomhet også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han nå vel passe på å ha mamma sin oppmerksomhetja hehe will try. men en aktiv 2åring som vil ha mammas oppmersomhet også
God formiddag og velkommen hjemGod morgen på dere![]()
Første natten hjemme med snuppa i hus![]()
God formiddagGod morgen, skravlehøns!
Planer for dagen? Jeg sitter i morgenkåpa, drikker kaffe og har katten på fanget. Mannen er på guttetur, jeg kunne sove helt til jeg våkna av meg selv, og huset er helt stille. Med unntak av vinden som uler og regnet som trommer da.
God formiddagGod morgenluftsmertene mine er borte
![]()
ja hihi.Han nå vel passe på å ha mamma sin oppmerksomhet![]()
Har du ikke sett den før? Gi den litt lenger tid før du gir opp.Prøvde å se 3 episoder, en jeg kommer ikke til å se resten...
Vil tro tablettene om det er til degBle nevnt miniform er det dråpene eller tablettene? Skal holde meg til minimalt med brus og lakris. Unngå løk, brokkoli m. Blomkål, kålrabi, erterkjøpe Biola også
Det er til megVil tro tablettene om det er til deg![]()
Takk hihiGod formiddag og velkommen hjem![]()
God bedringLuftsmertene er ikke helt borte neimåtte bare våkne litt først
Tusen takkGod bedring![]()
He he det er det jaDet er bra, da er det håp her i huset også![]()
Det skjønner jeg..fint der!Ja, vi koser oss!![]()
Det er nok lurt jaja sant det. går seg til og det der.
zombie tilværelse r jeg godt kjent med så hihi
men må få kjøpt sånn nattlampe
Yes det er det helt kartSkikkelig kvalitetstid er det!
Første gang for meg, men ser bra utDet skjønner jeg..fint der!
mhm bare finne enDet er nok lurt ja
Blåser endel her ogsåHåper det er greit. 50 min på dårlig føre er 50 lange min. Her holder vinden på å ta seg opp.