Halvfabrikata er gull verdt enkelte ganger. Men browniesrøre er utrolig lett å lage daDet hadde jeg også tidligere I dag. Men stoler ikke på mine egne bake ferdigheter så jeg er avhengig av halvfabrikata![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halvfabrikata er gull verdt enkelte ganger. Men browniesrøre er utrolig lett å lage daDet hadde jeg også tidligere I dag. Men stoler ikke på mine egne bake ferdigheter så jeg er avhengig av halvfabrikata![]()
Hører alle sammen sier det, kanskje jeg må prøve en gang daHalvfabrikata er gull verdt enkelte ganger. Men browniesrøre er utrolig lett å lage da![]()
HeheNei, jeg må vel sove litt. kan ikke gamble på at 3,5 åringen vil slumre i morgen,selv om jeg helst vil skravle med deg Venessiela![]()
Det synes jeg du burde. Jeg kan være smakstesterHører alle sammen sier det, kanskje jeg må prøve en gang da![]()
Da har vi en planDet synes jeg du burde. Jeg kan være smakstester![]()
God natt. Sov godt når du skal legge degHeheJeg ser den
Du får sove godt
![]()
God natt søteGod natt. Sov godt når du skal legge deg![]()
Jeg gleder megDa har vi en plan![]()
Tror du att dere får se färdigt på filmen ??
Hihi tror det er ganske kjent hos de fleste. Her er hun begynt med noe vi ikke helt skjønner. Sover, men så fort smokken faller ut på feil tidspunkt, begynner hun å hyle/skrike.:S.
min og.. eneste han aldri blir lei ei pølserhaha
Liten baby eller?Da var det nok en morgen som startet kl 4...
Stemmer det, men nå høres det ut som om han er ved å sovne igjen så da får jeg snart lagt meg så sant ikke frøkna våknerLiten baby eller?
Jeg er våken.Hopper inn her litt
Har vært mer eller mindre våken i 25 timer, kun en liten mini-lur på ettermiddagen.... Skal jobbe i 2,5 time til.... Er kvalm for jeg er så sliten!
Noen andre våkne? Som vil holde meg med selskap?![]()