Jeg ble ikke ferdig, så det er bare å ta turenJeg kunne ønske jeg hadde flere å pakke inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble ikke ferdig, så det er bare å ta turenJeg kunne ønske jeg hadde flere å pakke inn![]()
God helg søte duHurra for fredag, julebrus og mat servert
HahaÅåh jadet var digg med en hårklipp bortsett fra at 20 min senere satt jeg med babygulp i håret
haha fantastisk.
Å gud ja, ble operert laprosopisk for noen år siden,da fyller de jo magen med gass. Det var seriøst det værste jeg har vært med påLuftsmerter er grusomt. Jeg slet sånn med det like etter operasjon i oktober. Trodde jeg skulle dø til tider![]()
Har han blitt vrien??Ja, han er flink til å sove.. Men ikke så flink til å finne søvnen på kvelden![]()
Var det jeg hadde. Smerter fra lilletåa og opp i skuldreneÅ gud ja, ble operert laprosopisk for noen år siden,da fyller de jo magen med gass. Det var seriøst det værste jeg har vært med på![]()
Pakkemester Venessiela er på veiJeg ble ikke ferdig, så det er bare å ta turen![]()
Huff, hver gang jeg satt meg opp så var det som om noen slo meg med igjen !Var det jeg hadde. Smerter fra lilletåa og opp i skuldrene![]()
Hørt at det er ille ja :O mine er og ille men skal holde meg unna mat og drikke med luftLuftsmerter er grusomt. Jeg slet sånn med det like etter operasjon i oktober. Trodde jeg skulle dø til tider![]()
Lurt å styre unna ting som gjør det verre jaHørt at det er ille ja :O mine er og ille men skal holde meg unna mat og drikke med luft
Hadde faktisk ikke trodd det skulle være så vondtHuff, hver gang jeg satt meg opp så var det som om noen slo meg med igjen !
Ikke jeg heller; ingen som forteller det liksom.Hadde faktisk ikke trodd det skulle være så vondt
Skrekk og gru. Glad det er over!Ikke jeg heller; ingen som forteller det liksom.
Ikke den store bakeren altså. . Også var de jo utsolgt for brownie mix på remaSå koseligBaker du litt også?
![]()
Heldigvis, får håpe vi slipper det igjenSkrekk og gru. Glad det er over!
Ja, det håper jeg virkelig!Heldigvis, får håpe vi slipper det igjen![]()
HahaIkke den store bakeren altså. . Også var de jo utsolgt for brownie mix på rema![]()
Det hadde jeg også tidligere I dag. Men stoler ikke på mine egne bake ferdigheter så jeg er avhengig av halvfabrikataHahaNå fikk jeg utrolig lyst på brownies