Litt for mange. Skjønner ikke at jeg gidder bruke tid på det, vinner jo aldri. ALDRI.HeheDet er jo så mange
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt for mange. Skjønner ikke at jeg gidder bruke tid på det, vinner jo aldri. ALDRI.HeheDet er jo så mange
![]()
Vi kjører 50 mil lille julaften. Så derfor Er jeg herJeg tror jeg vil være lite her fra 22.
Tror du hadde nådd det nåNærmer meg 400
Yes det er detmannen som ordner?
Så flink du erHar klatret meg opp på en 3.plass nå![]()
HahahaPinnekjøtt og pølse på ikea, og ribberester etter middagen i går da jeg kom hjem.![]()
Tror egentlig ikke det neiDet går vel I reprise ?
Aner ikke hvor mye det koster! Aldri leid folk til å gjøre det før. Skal undersøke litt når det nærmer seg tiden!Helt enig! Men det koster vel flesk å leie noen?
huff. Håper han sovna fort igjenOg der våknet lille U
Njaaeei, begynner å bli sulten igjen nå.HahahaDu er mett nå ja?
Men det er jo planlagt til positiv på julaften ?Så absolutt. Nå må det bare bli spire da![]()
Lov å håpe detUff da, håper i natt blir bedre da.
Jeg vet! Men må jo bare prøveLitt for mange. Skjønner ikke at jeg gidder bruke tid på det, vinner jo aldri. ALDRI.
Vi begge hadde nøyaktig 400 på oppdateringenJeg også![]()
Viktig å være detHar hendt at jeg har vunnet på konkurranser, så jeg er evig optimist![]()
Ja det har jeg settJa, det har blitt en delhar da vært mye som. Har skjedd her de siste dagene
![]()
Alle gode ting er tre!Lov å håpe det
Så kjedelig.. :/Tror egentlig ikke det nei
holder meg på samme plassSnart ny oppdatering!