Ikke sant? Var et tantebarn som ble veldig glad hvertfallWohoi, heldig han da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant? Var et tantebarn som ble veldig glad hvertfallWohoi, heldig han da![]()
Europris sin og bv sin har jeg vært med påIkke alleMen selvfølgelig Babyverden sin, Expert, filmweb, color line, apollo, ticket,stena line, dfds, christiania glassmagasin, kicks, jernia, kitchn, proshop, gamer, mekk, blush, europris, spar +++
![]()
Minstemor ønsket seg en sånn CD-spiller da hun så en i butikken. Tviler på at hun vet hva det er, for her er det mange år siden sist vi hadde CD i hus.Ikke sant? Var et tantebarn som ble veldig glad hvertfall![]()
Miniblomsten ogsåKengubarnet er i seng
BV sin er så mye fint iEuropris sin og bv sin har jeg vært med på![]()
Har vi kommet dit allerede?Minstemor ønsket seg en sånn CD-spiller da hun så en i butikken. Tviler på at hun vet hva det er, for her er det mange år siden sist vi hadde CD i hus.
Eldste drev og leste i en vitsebok da hun spurte meg hva "dvd-spille" var for noe. Prøvde å forklare at det var sånn man brukte for å spille av DVD'er med, og at det var tynne runde plater med hull i som man kunne ha film på. Hun bare så rart på meg og skjønte ikke bæret![]()
Hadde man bare vunnet daaaBV sin er så mye fint i![]()
Å nei stakkar:-(. Ikke kjekt. Håper hun sovnet greit igjenog 20 minutter søvn. Nå er det påan igjen. Hylskrik![]()
Ja utrolig slitsomt. Men nå må vi bare ta kampen med å få han til å sovne i egen seng. Men utrolig sterk vilje på den guttenSå slitsomt å ha det sånn hver kveld![]()
Hehe, ja.. Hun hadde filmer på DVD da hun var yngre, men nå har vi faktisk ikke DVD-spiller i hus utover PS3'en.. Etter at netflix kom så har vi ikke hatt behov.Har vi kommet dit allerede?
Vhs og kasetter det gikk i når jeg var lita
Netflix er gull altså <3Hehe, ja.. Hun hadde filmer på DVD da hun var yngre, men nå har vi faktisk ikke DVD-spiller i hus utover PS3'en.. Etter at netflix kom så har vi ikke hatt behov.
Her var det faren som tok kampen. Ennå staere mot meg enn hanJa utrolig slitsomt. Men nå må vi bare ta kampen med å få han til å sovne i egen seng. Men utrolig sterk vilje på den gutten
Samma som min . Han blir 4 i september3,5 blir 4 på mars. Hun sover ca 12 timer hver natt![]()
Uff savnar ikkje mensen asså . Kan bli borta længe længeja. Glemmer av hver måned hvor utrolig vondt det er :/ så glad jeg slapp det ikveld.
Ja det ser du syndHarstad i troms. Et godt stykka unna ja![]()
Så braDen har vært spennende og fin![]()
Nei, det tar jo litt tid, så ikke bare-bare å få det gjort i en fart! Trygt når man kjenner noen som har brukt de samme da. Er jo i og for seg en enkel jobb, bare drepens kjedelig og langtekkelig.Ja, de vi brukte hadde veldig gode referanser. Var mange som hadde brukt dem i nabolaget hos oss. Nytt boligfelt med bare nye hus. Følte meg litt råflott som fikk gjort det sånn, men vi hadde ikke noe valg egentlig. Huset måtte males før høsten, og det hadde vi aldri klart å gjøre selv mtp. vær.
Nja sånn halveis; )Så bra! Er du klar for skravling i kveld?