blir vel gjerne slik.Er sånn hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir vel gjerne slik.Er sånn hele tiden
Heheåh, skulle hatt det slik. Er svak for detså det beste er egentlig å holde meg unna det
Oi, såpass jaAltfor mangeHar ikke talt men tror det er rundt 30 stykk hvertfall
![]()
Skal til Warszawa med jobben til mannenSå deilig! Planer i helgen?
Den har vært spennende og finTakk takk. Ja væl snart skall du hjem. Hur har vakten vart?
Egentlig ikke jeg heller, men heldigvis er jeg realistisk og om jeg får akutte behov så roer gubbis meg.ja. Klarer liksom ikke heelt å gå forbi et skikkelig godt tilbud. Men holder meg unna om det ikke er noe jeg ikke får bruk for i nær fremtid![]()
Men jeg vinner aldri på de da. Vært med på en hel haug i alle de årOi, såpass ja
3 stk jeg![]()
![]()
Ja, menge av de jeg er med på. Men noen gidder jeg ikke.
Så slitsomt å ha det sånn hver kveldDa sover omsider mini. Er ett styr for å få han til å sovne. Ikke vil han ha pupp, ikke ligge i egen seng, styrer i vår seng så eneste som funker er å ha han i armene og drive med småvugging :-/
Bittelitthøres ut som du har litt planlagt ja![]()
Det er det, men går greit unna daLitt roligere enn i går![]()
Vært greit ei stund igjen nå,håper det varerKommer ikke på en annen forklaring![]()
Jeg vant faktisk på en i fjor! Bare no pittelite da. Men likevelMen jeg vinner aldri på de da. Vært med på en hel haug i alle de år![]()
Må titte litt der da
Ikke sett en eneste en jegHele fbveggen spammes ned av billig på remainnlegg....
Hadde kick på epler jegJeg blir helt vill etter sjokolade når jeg er gravid. Spiser melkesjokolade as we speak. Hadde aldri klart å spise så mye sjokolade til vanlig.
HeheMen jeg vinner aldri på de da. Vært med på en hel haug i alle de år![]()
Ikke jeg hellerIkke sett en eneste en jeg![]()
Ser ut som det er viktigst å få handlet mest mulig på tilbud nå.nei. Unngår det jeg og.