Kanskje dere merker stor forskjellJa, spent på hørselen etter barnehagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje dere merker stor forskjellJa, spent på hørselen etter barnehagen![]()
Har vært så mye her inne I det siste at jeg har holdt på med samme ullbukse i snart 2 mnd![]()
ps4 headset. Han har ønsks seg det i årevisHva får han?.![]()
absolutt. Det er jo det viktigsteHar ikke noe å si om jeg må gjøre det en gang I mnd for min del, så lenge tuppa hører![]()
uffSovnet på sofaen ista. Jeg ble så akutt kvalm at jeg prøvde å sove det bort. Gikk dårlig. Men mat hjalp![]()
Hurra, så flink du erEr oppe på tredjeplass igjen nå![]()
Æsj, håper han sovnet til sluttDa var det å få mini til å sove igjen men tydeligvis vil ha ikke det idag
hva har du bestilt ?Venter på tre pakker i posten jeg også![]()
Flinke duJeg kom meg opp på topp 10![]()
Du får sove litt daBle veldig trøtt av å ligge på sofaen kjenner jeg![]()
Hehe....i hvilken forbindelse??Joho Faktisk fått min første "don`t like" hvorfor har jeg derimot ingen anelse* Lol
haha. Tror du beskriver gubben min nå![]()
Hehe, ja.. Tror du jeg er synsk?Så det ble litt som du hadde tenkt?![]()
flink du erEr oppe på tredjeplass igjen nå![]()
nei. Jeg kom høygravid med krykker og skulle over veien. Ingen biler stoppa for meg.. var fotgjengerovergang, men ingen kan ha brydd seg. Jeg kunne ikke akkurat spurte over veien når det ble luke. Jeg gikk like sakte som en 80 år gammel mannAldri møtt på noen forståelse eller hjelp fra andre jeg heller, og jeg har nå vært gravid tre ganger. Husker hvor fælt det var å ta tog til jobb. Ingen viste tegn til å reise seg.
jeg ble bare veldig frysen på kaker og kaffe etter å ha lest noen av innleggene her, så jeg måtte utla meg men tror det var en misforståelse XD lOLHehe....i hvilken forbindelse??![]()
lang dag allerede daDa var vi endelig hjemme fra besøk
Vært på farten siden kl9 imårres![]()
ikke sant. Noe som pleide å være koselig før var å gå i butikker. Men nå.. orker ikke.Ja eg liker det best selv. Har ikkje orkan å gå runt længre .
JaLitt for lett å ta turen innom nesten![]()