Ja mye heller smokk enn tommel!
Kan ikke kaste tommelen liksom ;p
Hu mi tok den bare helt sånn plutselig
Nei, det blir litt vanskeligere å avvenne med tommel
Håper han plutselig tar den her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mye heller smokk enn tommel!
Kan ikke kaste tommelen liksom ;p
Hu mi tok den bare helt sånn plutselig
Da er det sikkert deilig å komme hjem![]()
Har vært så mye her inne I det siste at jeg har holdt på med samme ullbukse i snart 2 mndGreit det også, strikker også når jeg ikke har noe annet å gjøre![]()
Moro med pakkerPause!
Tikker inn meld om pakker som har kommet
God bedring til tassen dinEr så gøy å mate en forkjølet liten gutt.
Her kommer grøten inn i munnen, og atsjo så er det over hele mamma
Lykke til med planleggingDa bør jeg sette meg ned å tenke på ukesmeny for neste uke.
Hva har jeg lyst til å spise da mon tro![]()
Må jo ha mat daJeg sitter og ser smart ut på kebabsjappen. Høygravid og fæl med kyllingkebab I håndenmannen er hos kiro rett borte i veien, og jeg var så sulten.
Jeg kom meg opp da og fikk gjort klart. Bare å sette på når det nærmer segDen får gubbis ta seg av![]()
hvem jeg? Skjønner ikke hva du prater omSkravlebøtte![]()
jeg er bare ikke særlig flink til å bakeBaker du noe eller er du ikke spesielt glad i å bake noe?
Flink er duJeg kom meg opp da og fikk gjort klart. Bare å sette på når det nærmer seg![]()
kanskje jeg tar tidlig juleferie fra forum daTror du kommer i mål lenge før om dette fortsetter![]()
Alle kan ikke være det hellerjeg er bare ikke særlig flink til å bake![]()
hihi. Er visst litt skravlete for tidenDu som er den største skravlebøtta for tida![]()
og ikke fikk sove igjen eller? Den er kjip :/Jeg våknet midt på natta
Måtte bare gjøre det. Hadde tatt opp fisk fra fryseren, så kunne ikke si at vi skulle dra ut å spise hellerFlink er du![]()
egentlig veldig trist.Trist i grunn