Skravletråd desember

Rotenatt.

I år takler ikke ungene kalenderen, sånn har der ikke vært før om årene.

1.20 var klokka når storebror spurte om det var morgen
Nei, sa jeg.
Han la seg igjen og jeg rakk akkurat sovne, så var lillesøster der. Jeg vil åpne kalender.

Nei, det er natt.
Akkurat derfor åpner våre sine fast etter middag.

God morgen. Ligger i sengen og håper på et mirakel: at kynnere skal bli til rier. Er vel nesten som å håpe på at vannet skal bli til vin :p

Mannen ligger ved siden av meg og sover, selv om han skulle ha vært på jobb kl 08. Har ikke hjerte til å vekke ham. Synes han kan bli hjemme og hvile ut, etter å stort sett ha vært søvnløs en uke nå.
God morgen:D
Når har du termin?
Snill du er som lar mannen sove:P han trenger det tydeligvis..

Rotenatt.

I år takler ikke ungene kalenderen, sånn har der ikke vært før om årene.

1.20 var klokka når storebror spurte om det var morgen
Nei, sa jeg.
Han la seg igjen og jeg rakk akkurat sovne, så var lillesøster der. Jeg vil åpne kalender.

Nei, det er natt.
Huff da:P
Koselig at de er opptatt av kalenderen , men kanskje til feil tid på døgnet:P

Vi ligger i alle fall godt an.

I går estimerte vi 1000-1500 når vi tok den første stat sånn rundt klokka ti, og for å ikke overdrive beregnet vi 1000 (I så fall landet vi på 7800, vi får se hva fasiten til Tamara sier, jeg tror i alle fall over 8000) Da stoppet jeg telling for i går klokken 23 siden serveren ikke ligger i vår tidssone, og regner totalen for klokken 23 i går kveld som starten på dette døgnet. Da har vi skrevet 1394 innlegg og startet 32 tråder nå klokken 8. Mye av det nok etter klokken 23 i går? Uansett, god start.
Det kan man si er en super start:D
Takk til deg som holder oversikt!

Der sovnet mini etter litt sutring i vognen. Har egentlig tenkt å gå i åpen barnehage idag men får se hvor lenge han sover. Hvis ikke får vi prøve å gå en tur til neste lur:-). Også får jeg lage krumkaker :-)

Nå vad 3 åringen ut dørren :) de skulle på tur till kirken idag.
Ja vad ska med og jenta finna på idag??
Først måste me spisa frukost sen får me se :) væntar spent på alla mina pakketer ska komma i posten:D mannen kommer tro eg e gal nær han ser fler av de.:p
Håper du og vesla får en fin dag:D

God morgen. Ligger i sengen og håper på et mirakel: at kynnere skal bli til rier. Er vel nesten som å håpe på at vannet skal bli til vin :p

Mannen ligger ved siden av meg og sover, selv om han skulle ha vært på jobb kl 08. Har ikke hjerte til å vekke ham. Synes han kan bli hjemme og hvile ut, etter å stort sett ha vært søvnløs en uke nå.
Huff, håper virkelig de riene kommer snart!
Sover han dårlig ? :/

Der sovnet mini etter litt sutring i vognen. Har egentlig tenkt å gå i åpen barnehage idag men får se hvor lenge han sover. Hvis ikke får vi prøve å gå en tur til neste lur:-). Også får jeg lage krumkaker :-)
Sender du noen hit ? :p

Altfor mye småhandling hvertfal (og pepsi max :(). Tror jeg trenger litt tips til billigere middager
Småhandling blir fort skummelt, da man ofte tar med mer enn man trenger. Skulle vært en tur i Sverige for å handlet Pepsi max, men det ble ikke i år. Så handles det et par småflasker hver uke. Ikke akkurat billig :p

Med 8,5 år mellom mine, så kan jeg vel si at du kan få deg en overraskelse ja :P men for all del, bare lillebror ble bra så gikk ting mye lettere. Nå er han 4 mnd så dagene er jo mer travle enn når han bare sov merker jeg Haha :P
Haha! Ja, merker jeg er veldig spent. Storesøster her var attpåtil en ekstremt rolig baby. Sov natta gjennom fra hun var 6 uker, såjidt det kom et knyst fra henne på dagtid. Lå bare å kikka og smilte. :p så har litt skrekkblanda fryd. :p

God morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt. :p

Back
Topp