Skravletråd desember

Jeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...:p

Det er jo alt alt for lite...:(
Håper på at lille U sover igjen så fort resten av familien er ute av døren.
Da legger jeg meg igjen.

Jeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...:p
Er nok en viss sjanse for det.
Det går bra med meg, jeg skal tross alt ikke på jobb i dag

Hehe, sånn var jeg også :p
Men det blir enklere altså, jeg lover :)

Godt å høre at vi er flere :) synes det er så leit at han måtte begynne så tidlig. Men har ikke mulighet til å være lenger hjemme. Men hans storkoser seg jo! Så er jo egentlig bare bra!

Nemlig! Kan ikke ha noe av regelbrudd. :)
Men jeg har ikke sånn velsig mye planer i dag jeg heller.

Eller, forresten. Jeg skal til fysio, men mannen skal på linsekontroll, og praktisk drar v i sammen for å slippe å kjøre frem og tilbake. Jeg blir evt hos mamma litt mens han er på kontroll, for det er to timer mellom avtalene våre. Og det et litt lenge å gå på shopping...

Vi skal enten se etter julegaver, eller vogn (og stellemadrass og evt babycall...)

Back
Topp