Prøver å klare Tamara sin utfordring vet duSeriøst?!800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Dere er superflinke!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å klare Tamara sin utfordring vet duSeriøst?!800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Altfor lenge til detåh, så leeenge til da![]()
Tiden flyr joåh, så leeenge til da![]()
Tar du kvelden? NattaGod natt![]()
Ja.. håper jeg kommer meg mye til neste uke , har blitt mye bedre den siste uken![]()
Men det er jo da det er gøyMåtte bla tilbake og lese meg opp på hva dere snakket om. Ikke så lett å holde tråden når dere skravler så mye![]()
Hva lå nivået ditt på?Så bra!
Hva kommer svimmelheten av da?
Jeg hadde lav blodprosent gjennom hele sv.skapet med nr.2, så jeg jobba omtrent ikke i det hele tatt. Til tross for at jeg tok jerntilskudd så ville den ikke øke
9+2, så er tidlig enda. Har ei i mars fra før så jeg gleder meg til å ha en på sommeren uten så mye klærSommerbaby ❤hvor langt er du på vei nå da?![]()
Måtte bla tilbake og lese meg opp på hva dere snakket om. Ikke så lett å holde tråden når dere skravler så mye![]()
HeheHaha, uff, kom ut litt mer groteskt enn det var ment!![]()
Puh! Kjenner det i tomlene!Seriøst?!800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Er ikke sikker på om jeg er her så lenge som til kl 23, vurderer å legge meg nåMusemor: tar du stat 23? evt skal vi forsøke å få midtnatt også? Jeg kan sikkert klare 23 også, forsåvidt, antar jeg er våken selv om jeg snart legger meg
Blir nesten litt svettEr et virrvarr av innlegg her, ikke særlig enkelt å henge med![]()
Takk snuppajeg krysser fingrene for at formen holder seg![]()
Er ikke sikker på om jeg er her så lenge som til kl 23, vurderer å legge meg nå
Det er godt!Hehejeg er hardhuda; )
Hva lå nivået ditt på?
Kan jo ikke bare slutte cold turkeyja. Regner med jeg blir her. Bare ikke i så stor grad![]()
Tunga rett i munnen her inneMåtte bla tilbake og lese meg opp på hva dere snakket om. Ikke så lett å holde tråden når dere skravler så mye![]()