Skravletråd desember

Det ligger ute en egen tråd om det med jevnlige oppdateringer ;) ser ikke ut som det går dessverre, blir snart mer stille her..
Ja ok! Har liksom holdt meg inne på noen få tråder idag, så derfor jeg ikke har fått med meg:P Ok, det var jo synd da. Ja er vel ikke lenge til det begynner å stilne litt her vel

vi er bare 2 da :p og lille frøkna. Har avtalt med gubben at han tar henne om hun ikle sover innen 8. Finalen må jeg får med meg
Høres ut som en plan :))
15 åringen ser sammen med oss :)

Hvilken te drikker du? Husker du hadde en favoritt som het strawberry kiss eller no sånt? Drikker Bringebærblad-te jeg. Ikke no særlig til smak, men skal jo liksom være bra for det ene og det andre så :)
Den er jeg tom for.
Nå er det en 3:1 blanding av Earl Gray og Prince og Wales

Jeg gikk å¨krykker i 2,5 måneder, men de var flinke til å legge tilrette på jobben, så var litt på jobb helt til jeg gikk ut i permisjon.
80% SM på slutten
Da hadde du mye vilje og da, som klarte deg til siste slutt! Selv om det bare var i 20% :) jeg og var 80% sykemeldt en god stund egentlig.. Men var ikke så lett på jobben da, så var mange faktorer som gjorde at jeg var så mye sykemeldt!

Åååååååå det er så koselig år man får fine tilbakemeldinger fra venner.
Har fått to på veggen siden i går og to i innboksen :)
Helt fantastisk, det er derfor det er så viktig å si det når man mener det :)

Ja ok! Har liksom holdt meg inne på noen få tråder idag, så derfor jeg ikke har fått med meg:p Ok, det var jo synd da. Ja er vel ikke lenge til det begynner å stilne litt her vel
Hvilke spennende tråder har du holdt deg til da? ;)

Seriøst?!:P 800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Dere er superflinke!!:D

Back
Topp