Hehe, har hun alltid vært sånn? Mi er 3,5Er samme her. Skrubbsår går helt fint, men ikke like tøff når hun skal dra av plasteret!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, har hun alltid vært sånn? Mi er 3,5Er samme her. Skrubbsår går helt fint, men ikke like tøff når hun skal dra av plasteret!![]()
Synes vi er ganske flinke der altsåJa, det går fort mye penger på matvarer :O
Ja, det er vel en stressende tid for frisører over hele landetIkke så dumt
Er ikke lett å holde seg på toppen mens man jobber. Ser bare hvor mye som har blitt skravlet mens jeg var på jobb i 4-5timer.
Ble overtid på meg![]()
Kjedelig med en jordmor hvor kjemien ikke stemmerDetta er min 3 barn faktigst . Nr 1 var tung Pga en jordmor der kjemien ikke var så bra. Nr 2 var eg hjemma længe allt før længe. Hade vannet gått så hade eg sikker fødd hjenma eller i bilen. 9 min press så var hon ute, har lust å prøva vara hjemma længst møjligt denna gang og![]()
Derfor tok jeg turen i slutten av novemberJa, det er vel en stressende tid for frisører over hele landet
Hadde du en fin dag på jobb da?![]()
Tusen takkUff, høres ikke bra ut.god bedring og sov godt!
Ja, igrunnen! Alltid vært litt forsiktig av seg.Hehe, har hun alltid vært sånn? Mi er 3,5
jaføler hun er blitt både så lang og stor i det siste. På 3mnd var hun 5.8kg og 62.5 cm lang
så blir spennende å se
![]()
haaha. Følger du den nye sesongen?
Ja veldig! Hvem er din favoritt da?Blir spennende å se hvem som vinner!![]()
så kan du lade hvor enn du er i husetEventuelt får jeg sette alle sammen i sammen![]()
ser denJeg prøver liksom å få inn mest mulig innlegg før jeg skal på jobb neste uke![]()
ikke sant. Kjedelig om samme tema ligger overaltHeheLett å få det. Også er jo det meste blitt tatt opp 100 ganger allerde
![]()
Øystein tror jeg! Men blir ikke skuffa dersom noen av de andre vinner heller. Virker så koselige hele gjengen. Du da?Ja veldig! Hvem er din favoritt da?
Skravler ser du velGod kveld folket!hva driver dere med ikveld?
![]()
er vel 8 det begynner da? Har reservert tven til daJa, gleder meg til søndag)
mye som må gjøres?Heheellers så er jeg langt fra ferdig til jul så Sånn sett kunne det gått saktere ...
God kveld folket!hva driver dere med ikveld?
![]()