Før 24. DesemberJa, nå har jeg satt meg mål på 3000 så det må jeg klare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før 24. DesemberJa, nå har jeg satt meg mål på 3000 så det må jeg klare![]()
Det er nok beste løsningen, å ikke ha det i hus. men så var det alle tilbudene da....Har sjelden sjokolade i hus her, annet enn til baking![]()
HeheJa vi får se hvor mye hold det er i det han har "lovet"![]()
Er så deilig når det faktisk er sånn!Absolutt, det syns jeg også![]()
Kjekt med foreldreikke det minste bekymret for den delen, nei
He he lurt detDa tror jeg at jeg må kjøpe den selv og skrive "fra julenissen"![]()
Er ikke så lenge til detikke før 1 mars. Er da vi må være ute herfra.
altfor dyrt for en veske for meg. Iallefall i denne tiden1.999,- etter hva som står på prisjakt.no
Kjekt med foreldre
Ja, jeg hadde IKKE klart det. Blir så sur og når jeg er sulten. Og ikke få kobla av litt en hel dag. Grusomt!Blir jo så gåen i hodet
Bruker min veldig lite faktisk. Men er fornøyd daElsker den !
Ja, satser på å klare detFør 24. Desember
veska eller senga?Hadde passa perfekt inn her!![]()
Ja så da er det greit at gubben og kan leggeHøres fint utetterhvert blir det jo 2 å legge
![]()
Her og. Klistremerker eøler magnetøredobber. Hun blir 9 i januar.Nei så absolutt ikke. Her bruker vi klistremerker, tuppa er sålangt fornøyd med det
Ikke bra med for mye tilbud heller neiDet er nok beste løsningen, å ikke ha det i hus. men så var det alle tilbudene da....
Jeg må klare målet mitt før 22.Før 24. Desember
Nei er ve fint det3 åringen skall på tur imon. Tenkte gi med 1 skive og en pannkake i matpakken. E de dumt å GI med en pannkake??
Men jeg bruker en del energi på å hyle. Skal prøve å hyle mindre denne gangen har jeg bestemtHahahaGodt å vite
![]()
Ja, camilla sa såLigger du på andreplass eller?