Kan være farlig å ha noen ganger jaIkke dumt. Av og til må jeg be mannen gjemme sjokolade for meg![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være farlig å ha noen ganger jaIkke dumt. Av og til må jeg be mannen gjemme sjokolade for meg![]()
![]()
Huff da, det høres ikke gøy utSliter med et eller annet etter fødsel.. Så venter på innkalling til sykehuset.. Takk![]()
Det høres ut som en fin gubbe![]()
Det vil jeg tro ordner seg![]()
Mhm, har ikke hvert innom så ofte i det siste.. Så mye som har fylt tiden min... SpennendeHei! Lenge siden jeg har skravla med degHer går det bra. Venter på baby
Der da?
Sånn hadde jeg førSyns de ser mer ut som bakemaskiner, og det er ikke det jeg bruker den til.
Den jeg ønsker er denne
![]()
Veldig farlig. Klarer jo ikke å motståKan være farlig å ha noen ganger ja![]()
Det syns jeg ikke! Jenta her får av og til med seg grove vafler etc.3 åringen skall på tur imon. Tenkte gi med 1 skive og en pannkake i matpakken. E de dumt å GI med en pannkake??
en fitbit klokke!Hva håper dere aller mest å f til jul?
Oh Oi, det hadde jeg ikke trodd etter laber innsats fra meg I dag. Men da er Jeg litt fornøyd uansett da2 plass med 364 innlegg![]()
Elsker den !Jeg også
Blir jo så gåen i hodetUff ja. Tenk å ikke få matpause. Ble helt satt ut av det jeg.![]()
HahahaHehekan være en plan
jeg akter ikke å føde før I juli så det er ikke meg denne gangen
![]()
Har sjelden sjokolade i hus her, annet enn til bakingVeldig farlig. Klarer jo ikke å motstå![]()
Nope er jobb i morgen ogsåDa får du holde ut I noen timer til. Fri i morgen?
Nei så absolutt ikke. Her bruker vi klistremerker, tuppa er sålangt fornøyd med detJa, vet du hva! Så små barn har ingen behov for hull i ørene altså!
Er en slik en jeg også hadde, men etter 15 år sviktet den megSånn hadde jeg før
TakkSkal tenke på deg masse i morgen![]()
Så brahei hei! Her går det bra. Enn med deg?![]()
Uff ja, det kan ta sin tid å være på legevakten altså! Gikk alt fint?Jada, den var veldig fin når vi var på legevakta med vår sønn som det viste seg ikke tåler nøtter, i alle fall ikke valnøtter, og ikke hadde strøm nok til å 1)underholde meg selv mens vi ventet (lese naaf sine sider om nøtteallergi) og 2)oppdatere besteforeldre.
Fint da at mannen hadde med denne![]()
Ligger du på andreplass eller?Hehesamme her