Hva gjorde dere på da?Yes var det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjorde dere på da?Yes var det også
Da er det bare å finne den frem daÅneeei... nå skriker mobilen etter laderen!![]()
Da får du personlig ønske alle her inne godt nyttårNei, det har du rett i!med mindre jeg klarer det 30.desember da.
![]()
Hatt en veldig fin dag
Er det ikke slik det pleier å være i begynnelsen av måneden..
Må jo få et lite forsprang ved tanke på julen
satse på du får fere ikveld daYes i dag
10000 og 300 tråder på et døgn. Tråden hennes heter wow, jeg har også laget en tråd for å følge utviklingen på om vi klarer det. (jeg er høyst usikker, må se på tempo når jeg har fått ungene til å sove)Har ikke sett det jeg
Men det blir vel til at jeg må prøve meg på litt bakst selv ogsåSikkert flere som er det![]()
Det er kjedelig :/Men får ikke ladet og ligget på sofaen samtidig![]()
jeg har 2424 målethar du noe mål?
Åh, så kos! Hva får dere da?I morgen er det julemat i kantina på jobb![]()
Har ikke pc eller nettbrett?Men får ikke ladet og ligget på sofaen samtidig![]()
Hahaha! Det skal jeg jammen gjøre! Skrive et lite dikt til hver og en!Da får du personlig ønske alle her inne godt nyttårdet blir en del!
![]()
Da er det travelt daIkke hatt tid å kjenne etter enda.
Har du?
Ja, du får gjøre detMen det blir vel til at jeg må prøve meg på litt bakst selv også![]()
prøver å få en god start på måneden. Jeg har hatt en fin dag. Har du?![]()
Er ikke så veldig interessert i 3.000 premieneSikkert lurt å ta en ting av ganga ja! 3000 er mye denne mnd!
noen premier du sikler på?jeg har 2424 målet
HahahaHahaha! Det skal jeg jammen gjøre! Skrive et lite dikt til hver og en!![]()
Ikke hatt tid å kjenne etter enda.
Har du?
Om p tørre å ta bussen alene til bestemor, lære å svømme, tørre å overnatte, fine greier. Om å ta hull i ørene, neiDet er jeg veldig enig i
Men nå er du har og kan rett det oppYes i dag