Må vel ha en egen bakebuss daDet går jo anKjører jo buss de fleste strekninger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel ha en egen bakebuss daDet går jo anKjører jo buss de fleste strekninger
![]()
Ja de e sikkert bara en periode . De vill gå seg till snartja. Håper det går over snart. Hun har og en periode med at hun er våken i noen timer midt på natta :/
Ja eg vetJeg synes de er helt supre![]()
O ja så kjektFår besøk av søstra mi og samboeren![]()
ah. Var sånn det var ja. Blir vel lite tid til skravling daFår besøk i helga![]()
Haha, ja; synes at en 17åring fint klarer å legge seg selvHahahah måtte läsa selv en gang till å se att eg hade skrevit Mnd og ikkje år ahhaha
Allt væl med deg??
smart! Har du oppskrift på pitabrød forresten?Ja eg vetenkelt å gott. Eg lagar pitabrød selv. Så fryser eg ned å bruker de till pizza
Blir her i helga så da må vi bruke tida sammenO ja så kjektska de vara længe??
Regnet nesten med detsatser på å nå kravet så![]()
Ja, da blir det nok ikke før litt på søndagskveld tenker jegah. Var sånn det var ja. Blir vel lite tid til skravling da![]()
Har 30 innlegg jegjepp. Tomlene har gått titt og ofte kjapt her idag![]()
Ja, veldig fin altsåKristiansand! Er sånn jeg vil ha!de er knallfine, og ikke dyre i det hele tatt!
De stopper aldriHjelpes å dere har skravlet i dag da :O hatt en fin dag?
Tror det er det jeg også prøver, men muligens er det tøftJeg går for 2424![]()
Så koseligHatt venninnebesøk jeg
Det var 1.212Hva var kravet under 2424 igjen da?![]()
Må det, Tamara utfordret oss til 10 000Hjelpes å dere har skravlet i dag da :O hatt en fin dag?
Jeg jukser og kjøper på butikkenJa eg vetenkelt å gott. Eg lagar pitabrød selv. Så fryser eg ned å bruker de till pizza