Skravletråd desember

Det er grusomt med opstykka søvn! Følet jeg har vært på ei kjempe fyllekule hver morgen! :p
Jaa. Lurer på når jeg blir vant til det? :O uff, du får det og sakt. Har ikke drukket noe på lang tid. Men enkelte morgener kjennes slik ut ja.. som om en har vært på fylla :p

Jaa. Lurer på når jeg blir vant til det? :O uff, du får det og sakt. Har ikke drukket noe på lang tid. Men enkelte morgener kjennes slik ut ja.. som om en har vært på fylla :p

Tror man aldri blir vant til det, ikke jeg i hvertfall -har vært slik de siste 2-3årene (ikke like intenst, men av/på i perioder). Kan ikke huske sist jeg var på ei skikkelig fyllekule, så det er litt kjedelig å føle seg slik hver morgen :p

Joda, men vi har 3 barn under 3 år + en på 7,5år.
Så vi bytter litt på det, men ofte så våkner de to yngste x-antall ganger ila natta, så vi tar hver sin
3 under 3 år, imponert..
Da skjønner jeg det.
Får håpe det snart blir bedre

I prinsippet kan de jo la meg gå enda en uke.. torsdag neste uke er jeg 14 dager over. Så hvis jeg skal tenke at det blir igangsetting rundt 12 dager over, så er jo ikke det før neste tirsdag. Men er jo uansett snart da. Men dagene går bare så himla sakte nå! For ikke å snakke om hvor tungt det er!
åh. Det er jo faktisk noen dager til. Håper de ikke lar deg vente helt tol 14 dager over. Igangsetting kan vel ta noen dager det og?

åh. Det er jo faktisk noen dager til. Håper de ikke lar deg vente helt tol 14 dager over. Igangsetting kan vel ta noen dager det og?
Ja kan vel ta opp til 3 dager eller noe sånt, mener jeg at jeg har hørt. Men nå syns jm jeg har en noe stor baby, ikke veldig stor, men litt. Kanskje det er med å gjør at de setter i gang før? Er jo unødvendig at hun skal vokse seg enorm der inne! Er vel en viss risiko knyttet til fødsel av store barn? Eller?

Rekker å skravle når den skal stekes i alle fall ;)
Hva skal du bake?

Javisst! :)

Skal bake Olaf fra frozen i 3D :p :o
Så i kveld baker jeg kaka og i morgen kveld former jeg den og legger smørkrem inni og rundt. På fredag kler jeg den inn med marsipan og fester delene ;)

Javisst! :)

Skal bake Olaf fra frozen i 3D :p :o
Så i kveld baker jeg kaka og i morgen kveld former jeg den og legger smørkrem inni og rundt. På fredag kler jeg den inn med marsipan og fester delene ;)
Det hørtes spennende ut :)
Må dele bilde når den er ferdig da:)

Back
Topp