Takk, skal prøve det beste jeg kanKos deg, og ta mange skurker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, skal prøve det beste jeg kanKos deg, og ta mange skurker
Ble enkelt her også med spaghetti og kjøttdeigStår egentlig lammekebab, men vurderer å bytte med noe enkelt isteden
Enkelt og godtåh. Det er godt da![]()
Krysser fingre for at det holder seg borteHaha, ser den
Han har nærmest sluttet å hoste etter han sto opp, så da kommer det vel igjen til kvelden/natten![]()
Det blir koselig dajepp.nå har jeg gubben hjemme hver dag til neste onsdag så får iallefall masse familietid
![]()
Det er godt daPizza![]()
Bra hun er forberedtHun vet at de skal bort, men ikke at den ene er gitt bort. Men det tror jeg går fint, hun er mest glad I storpusen sin![]()
Takk for dettakkhaåper du får en flott dag på jobb
![]()
Takk snuppaTakk, ha en fin dag du også![]()
Har ikke vært ute endaBlir jo veldig slapsete av sånt, gjør det ikke?![]()
Så koseligtSå kjekt! Da har du noe å glede deg til
Syns det er skikkelig koselig!
I går var vi på skolen til eldste, der var det julemarked, tente lys på treet ute, salg av ting ungene hadde laget, sanginnslag fra elevene og cafe med kaffe og kaker. Kjempe koselig
Bhg sin nissefest er neste uke, som SU-leder har jeg ansvaret for nissefesten -det er litt av en jobb, men så verdt det
Ja se små ja e det väl ikkje enkelt förHer er det lucia tre dager til ende.... vi var på morgen-lucia på småbarn, men det avsluttet de, det ble så mye uro for ungene når vi gikk, så det er bare lucia på storbarn, og altså er det tre avdelinger som har det en dag hver.
Avd til lillesøster har 11. des kl 15
Ja se små ja e det väl ikkje enkelt för![]()
Velkommen tilbakeEr lenge siden jeg har vært her nå![]()
Ja de e sant . Kanske dere kan lägga det som förslag till nest gangOgså er det enklere for alle parter når det er på ettermiddagen, barna synger og foreldre og evt søsken spiser lussekatter og så drar vi alle hjem. Det er enklere det enn at vi er i bhg sammen med dem på morgenen, og så forlater dem der....
Welcome backEr lenge siden jeg har vært her nå![]()
Blir greit å få levert dem ut ja
Har lagret litt til lillesøster der også, så er like før det kommer ut skapdøra![]()