skjønner ikke hvorfor de gjør det. Det beste som finnes er jo å virkelig krype inntil og balle seg rundt dynaHehe, sånn er minste frøkna her også
Stikk i mot av broren på 3 år som kryper inni dyna når han skal sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skjønner ikke hvorfor de gjør det. Det beste som finnes er jo å virkelig krype inntil og balle seg rundt dynaHehe, sånn er minste frøkna her også
Stikk i mot av broren på 3 år som kryper inni dyna når han skal sove
oj. Du har hatt din dose tøffe tider du også. Amming er flott, og jeg håper virkelig jeg får det til på neste. For å slippe flaskestyret. Men å være mamma er viktigst. Hun trenger meg mer enn melka mi![]()
Ikke så veldig.Lammekebab hørtes kjempe godt ut!
Vanskelig?
Er greit med enkle middager av og til, spesielt med syke barn
Jaaa et blir detDet blir koselig![]()
Kan henge med meg du daBlir alene i julen, sånn her hjemmeHar jo annen familie. Men likevel, er jo ikke sammen med dem
Hele tiden
Er på jobb jegHva skal du?
Endte opp med 150god start![]()
Ja pwndress , første dressen han har fåttjuledress??
skjønner ikke hvorfor de gjør det. Det beste som finnes er jo å virkelig krype inntil og balle seg rundt dyna![]()
Ikke så veldig.
Blande lammekjøttdeig med rødløk, hvitløk og krydder.
Forme på bambusspyd og steke.
Dele opp, ha i pitabrød med aioli, salat ++
Oj da møteplikt, så kjedelig.I morgen skal jeg handle inn til julebordet på jobben, time hos osteopaten og få tak i en blazer. Har jo fridagen min i morgen :-D
Men så må jeg på et møte på jobben 17. Møteplikt og greier....
Du da?
Ja hurra for litt snø!!God morgen! Det snøøøør!
Er det mye å gjøre?Hadde en rolig november ja
Blir rolig for meg i desember også...
Stakkars.
Jeg er bortreist når lille U skal vendes til jeg..
første dagen?
Det er i aller høyeste grad hverdagsmat, ja! I bryllupet, HahahaMin prøver til og med å ha det i bryllupet. Skjer faktisk ikke. Er enig i at det er godt, men godt på en hverdagslig måte.![]()
God morgenGod morgen! Planer for dagen?![]()
God morgen! Det snøøøør!
Det driver jeg med også. Kjøkkenet er ferdig og den ene maskinen er ferdig. Maskin nr to er satt på. Skal snart begynne å gjøre klar middagen, så slipper jeg det med sure unger rundt beinaTar meg en liten skravlepause mens jeg rydder kjøkkenet og vasker klær! Snakkes senere!