Skravletråd desember

Jeg gleder meg faktisk selv også til å se resultatet :p
Håper jeg får det til slik jeg har sett det for meg!
Første gang jeg prøver på noe slikt, men sier som pippi: dette har jeg ikke gjort før, så det får jeg sikkert til...

Vis vedlegget 148778
Det ser ut som en veldig bra start :)
Flink du er

Da har jeg forhåpentligvis tatt den siste glukosebelastningstesten i mitt liv! Gikk veldig greit, verdiene var nøyaktig like som første gang, så var absolutt godkjent.
Åh, spennende! Greit å begynne litt i forkant da ja!

Så bra! :)
Er godt det finnes tester som kan gi svar på slike ting, men er greit når det er overstått.

Ja det er litt greit å begynne i forkant, skal på jobb i kveld og i morgen kveld i tillegg

Jeg lurer på om lille U er syk igjen :(
Han var ganske tett i natt, men det løsnet etter jeg sprayet nesen hans med saltvann, og han som godt.
Først luren hans var også som normalt og han spiser som vanlig, men hen virker slapp og trøtt.
Vil bare ligge med smokken og kose nå

Uff da, stakar! :(
Håper det går fort over da, masse god bedring til han ;)

Jeg lurer på om lille U er syk igjen :(
Han var ganske tett i natt, men det løsnet etter jeg sprayet nesen hans med saltvann, og han som godt.
Først luren hans var også som normalt og han spiser som vanlig, men hen virker slapp og trøtt.
Vil bare ligge med smokken og kose nå
uff. Håper ikke han blir syk igjen da :(

Så bra! :)
Er godt det finnes tester som kan gi svar på slike ting, men er greit når det er overstått.

Ja det er litt greit å begynne i forkant, skal på jobb i kveld og i morgen kveld i tillegg
Jada, man gruer seg alltid, men glad man har gjort det, når det er overstått. Så nå skal jeg feire med en stor melkesjokolade med japp! :P

Oi, ja, da kan det være greit å begynne. Så veldig bra ut til nå da! Hva slags fyll?

Jeg vil tippe man har rundt 50 tråder.
Kommer alltid flest av dem på ettermiddagen

Var ca det jeg også tenkte.

Skal jeg legge ca 1000-1200 innlegg og 50 tråder mindre enn det som var i den stat'en inn i regnearket mitt, så jobber vi utfra ca det da? (og håper vi kommer litt over så vi er sikrerer på å klare det? )

Barnehagestart er grusom for et mamma hjerte!! Gleder meg til helg!

Jeg sjekket, og det hadde ikke noe å si.
BV klokken går en time feil.
Det kan virke som om den står på tidssone 0 mens vi er i +1.
Tamara sier de ikke kan stille klokken, men ut fra hva jeg vet burde de som driver serverene som BV ligger på kunne endre til riktig tidssone

Jaja, da er det reelt 23-23 som er aktuelt? Mine anslag på 1000-1200 innlegg ligger fra midtnatt, men det skravles ikke så myyyyyye mellom 23 og 24 heller da, sånn ettersom aktiviteten normalt faller mye fra 22 (annet enn dersom vi er på vie til å klare en utfordring og det er fullt fres lenger da...)

Hadde vært greit å vite om det er "så mye må vi klare før 23" egentlig.

Var ca det jeg også tenkte.

Skal jeg legge ca 1000-1200 innlegg og 50 tråder mindre enn det som var i den stat'en inn i regnearket mitt, så jobber vi utfra ca det da? (og håper vi kommer litt over så vi er sikrerer på å klare det? )
Har lagt 1.000 og 50 inn i mitt regneark

Jeg har definitivt en sprell propell av en jente. Dyne? Det sparker vi av. Omså i søvne. Kan ikke huske sist gang hun hadde på seg dyne mer enn 5 minutter når hun sov.. føtterne skal rett opp. Gjerne også når hun sover. Jenta mi er rar :p

Back
Topp