Hyggelig nok, men hadde jo ikke tidOg det var ikke hyggelig
Gleden ble kortvarig her, minsten våknet kk 23 med stygg hoste og helt tett, og ville kun sove med mammaen sin. Så det ble tidlig natta på meg i går![]()
Uff da, stakkars lille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig nok, men hadde jo ikke tidOg det var ikke hyggelig
Gleden ble kortvarig her, minsten våknet kk 23 med stygg hoste og helt tett, og ville kun sove med mammaen sin. Så det ble tidlig natta på meg i går![]()
ha en super dag på jobbDa drar jeg på jobbØnsker alle en fin dag!
![]()
Jeg sjekket, og det hadde ikke noe å si.Vi skal definitivt ta totalen i kveld
I november stemte ikke eksakt men gankse greit mine bergninger fra midtnatt. Men om ikke aktiviteten avviker spesielt mye en dag vil evt 23-23 også stemme. Var dog sist gang vi drev med dette før vi snudde til vintertid, kan det ha hatt noe å si?
åneiDagens frokost. Knekkebrød kom rett opp igjen:-/. Brød vokser i munnen
så koseligDet snør, det smør tiddeli bum
![]()
Gleder megJa klart!
Så langt har jeg laget de løse delene, greit med alt som er gjort på forhånd![]()
Sånn midt-imellom vær er ufyseligEr ikke mer enn -1 her så har en liten misstanke om at det regner dersom jeg kommer meg ned fra "fjellet"
Er ikke så mye som faller her, men nok til at det blir litt hvitt på bakkenså koseligher har vi ikke nange cm igjen av snø
Flink du er som prøver å holde oversikt over ossSånn i snitt i november hadde man på denne tiden av døgnet skrevet.... tja, ca 1000? Litt mer liv i desember kan man mildt si, så antakelig kanskje ca 1500? Men greit å ikke ta så mye i at vi risikerer å bomme grovt så vi kan anta kanskje bare litt over 1000, altså knapt 9000 igjen?
Tråder holdt jeg ikke oversikt over da, men her er tilstanden pr np
Vis vedlegget 148772
klart vi må prøveTar dere en liten utfordring?? http://forum.babyverden.no/threads/wooow.1795039/#post-20283501
masse lykke til. Hva har du eksamen i ?Innom før jeg skal ordne arkene og tingene før eksamen.
Er ikke ufyselig her.Sånn midt-imellom vær er ufyselig![]()
Kos deg, og ta mange skurkerHa en flott dag jenter
Her er det jobb!
morn morn. Ingen store planer. Husvask. Enn du?
Takk for det
Misunner deg den permisjonen din altså
Kos deg!
Haha, ser denHyggelig nok, men hadde jo ikke tid
Uff da, stakkars lillegod bedring!

ja. Jeg vet det nåSå absolutt ikke dårlig mamma for det om! Barnet får jo massevis med kjærlighet og nærhet selv om det ikke ammes!
Får man til ammingen så er det vel og bra det, men det er faktisk ikke det viktigste!
Svimmel og uvel.. burde egentlig holdt sengen. Men lovte denne ene kunden..Hva skjer?
Svimmel. Fargen er nå satt inn. Pause i 20 min til. Så klipp. Satser på at det går fort.Er du syk?