Skravletråd desember

Og det var ikke hyggelig :p

Gleden ble kortvarig her, minsten våknet kk 23 med stygg hoste og helt tett, og ville kun sove med mammaen sin. Så det ble tidlig natta på meg i går:p
Hyggelig nok, men hadde jo ikke tid:P

Uff da, stakkars lille:( god bedring!

Vi skal definitivt ta totalen i kveld

I november stemte ikke eksakt men gankse greit mine bergninger fra midtnatt. Men om ikke aktiviteten avviker spesielt mye en dag vil evt 23-23 også stemme. Var dog sist gang vi drev med dette før vi snudde til vintertid, kan det ha hatt noe å si?
Jeg sjekket, og det hadde ikke noe å si.
BV klokken går en time feil.
Det kan virke som om den står på tidssone 0 mens vi er i +1.
Tamara sier de ikke kan stille klokken, men ut fra hva jeg vet burde de som driver serverene som BV ligger på kunne endre til riktig tidssone

Sånn i snitt i november hadde man på denne tiden av døgnet skrevet.... tja, ca 1000? Litt mer liv i desember kan man mildt si, så antakelig kanskje ca 1500? Men greit å ikke ta så mye i at vi risikerer å bomme grovt så vi kan anta kanskje bare litt over 1000, altså knapt 9000 igjen?

Tråder holdt jeg ikke oversikt over da, men her er tilstanden pr np

Vis vedlegget 148772
Flink du er som prøver å holde oversikt over oss:D

Hyggelig nok, men hadde jo ikke tid:p

Uff da, stakkars lille:( god bedring!
Haha, ser den :p
Han har nærmest sluttet å hoste etter han sto opp, så da kommer det vel igjen til kvelden/natten:wtf:

Så absolutt ikke dårlig mamma for det om! Barnet får jo massevis med kjærlighet og nærhet selv om det ikke ammes! ;)
Får man til ammingen så er det vel og bra det, men det er faktisk ikke det viktigste!
ja. Jeg vet det nå :) men opplevde en god del press fra de rundt meg. Særs på sykehuset. Innså det vel ikke før etterpå. Mi var prematur og sugesvak med gulsott. Ble haste ks grunnet morkakeløsning. Så alt skjedde så fort. Landa liksom ikke helt før ei god stund etter. Pumpa og gav henne kun morsmelk de første 7 ukene ca. Men var verken gøy eller verdt det. Ble melkestasjon for hadde ikke energi til å gjøre noe annet. Synd å si det, men det fikk meg i en barselsdepresjon. Men neste gang vet jeg bedre

Back
Topp