Skravletråd desember

Kunne vært bedre. Hun våknet 00.30 fordi det var svarte hunder under senga hennes(det er skuffer under senga) hun ville ikke sove alene for da kommer de svarte hundene tilbake. Sov derfor inne hos henne og har frem til Kl 06 fått et par strake høyre og litt til. Skulle ha listet meg ut på et tidspunkt, merker jeg.
Uff, høres slitsomt ut.
Har du mulighet til en liten lur på dagen?

Jeg har ikke neglelakk. I det hele tatt. Følgelig ikke noe å låne.

Men nå kjøpte jeg billige greier til henne. Det slites av i bhg uansett så dyre merker prioriterer jeg ikke. Men staaaaaas er det visst
Det syns 3 åringen min også. Hun er helt i 100 etter neggenakk :p

Kunne vært bedre. Hun våknet 00.30 fordi det var svarte hunder under senga hennes(det er skuffer under senga) hun ville ikke sove alene for da kommer de svarte hundene tilbake. Sov derfor inne hos henne og har frem til Kl 06 fått et par strake høyre og litt til. Skulle ha listet meg ut på et tidspunkt, merker jeg.
Uff...hørtes slitsomt ut for dere begge:(
Håper du får hvile litt på dagtid!

Så bra. Veldigt praktiskt å laga i sånn isbitform :-) men du ammar ?

Ja, veldig praktiskt :D
Ja, ammer fullt ennå, så det er bare små smaksprøver han får :)
Skal forhøre meg litt med helsesøster idag om å øke litt med mat på kvelden..for nå må jeg amme annenhver time hele natten nesten :o

Det går nok bra :)
Jeg har også noe høy bmi, en mor med diabetes typ 2; men verken jordmor eller legen har sagt noe om glukosetest. Krysser fingrene for at jeg slipper. Hørt det er noe hærk!
Nei, er mange som bare føyser det vekk. Jeg syns det er greit å ta den, rett og slett for dersom jeg får svangerskapsdiabetes så vil jeg vite om det. Vet man om det, kan man ta grep sånn at man blir kvitt det. Er livredd for å få det til vanlig. Er så glad i søtt, livskvaliteten min hadde blitt halvert dersom jeg ikke kunne spise bakverk ol igjen. :p
Ikke en favorittsyssel å gjøre, men jeg trodde det skulle være verre! Er mest kjedelig. Glad vi har bv app. :p

Vært på julefrokost i bhg. Nå skal jeg hvilen sofaen i 30 min før jeg skal En tur på jobb. Så hjem å sove.
Du da?

Ååå, julefrokost er så kos :D
Her blir det en tur til byen og til helsestasjonen senere :) har time der kl12..

Legen min sa ingenting om det, ingen som nevna noe før på oul. :p håper din er litt mer engasjert. Et lite tips er å ikke shotte den. Er da de ofte blir kvalme. Men bruke noen minutter på å drikke den. Smaker helt ok, som utvanna melisglasur med litt sitron i. :p
Er mest kjedelig igrunnen.
Min lege e sikkert lika treg. De er eg som
Tar selg insiativet å spør før mitt og babyen bæsta. Så får hon finna ut av det :-) verkar som Eg har en lege som kan lite om svangerskap. Så eg ligger ett hakk før henne :p

Ååå, julefrokost er så kos :D
Her blir det en tur til byen og til helsestasjonen senere :) har time der kl12..
Joda, det var kos. Sett bort fra formen min så :p
Kos dere på helsestasjonen og bytur :)

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Lykke til:-).
Hadde tenkt å dra i åpen barnehage med mini men får se hvor lenge han sover først. Ikke så lyst til å vekke han. Hvis han sover lenge tar vi en tur og handler ett par gaver :-)

Min lege e sikkert lika treg. De er eg som
Tar selg insiativet å spør før mitt og babyen bæsta. Så får hon finna ut av det :-) verkar som Eg har en lege som kan lite om svangerskap. Så eg ligger ett hakk før henne :p
Haha, samme her. Legen min er 64 år gammel, men jeg må fortelle han hva han skal gjøre. :rolleyes:
"Så tar vi vel blodtrykk" sier jeg, og han spretter opp og finner apparatet. "så må du høre etter hjertelyd" osv. :p

Back
Topp