Vært på julefrokost i bhg. Nå skal jeg hvilen sofaen i 30 min før jeg skal En tur på jobb. Så hjem å sove.God morgen! Planer for dagen?![]()
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på julefrokost i bhg. Nå skal jeg hvilen sofaen i 30 min før jeg skal En tur på jobb. Så hjem å sove.God morgen! Planer for dagen?![]()
Uff, høres slitsomt ut.Kunne vært bedre. Hun våknet 00.30 fordi det var svarte hunder under senga hennes(det er skuffer under senga) hun ville ikke sove alene for da kommer de svarte hundene tilbake. Sov derfor inne hos henne og har frem til Kl 06 fått et par strake høyre og litt til. Skulle ha listet meg ut på et tidspunkt, merker jeg.
Aldri smakt noe særlig tyrkisk jegJa tradisjonell mat e veldigt gott der nede ;-)
God morgen snuppa
Jobb her..,du da?
Det syns 3 åringen min også. Hun er helt i 100 etter neggenakkJeg har ikke neglelakk. I det hele tatt. Følgelig ikke noe å låne.
Men nå kjøpte jeg billige greier til henne. Det slites av i bhg uansett så dyre merker prioriterer jeg ikke. Men staaaaaas er det visst
Uff...hørtes slitsomt ut for dere beggeKunne vært bedre. Hun våknet 00.30 fordi det var svarte hunder under senga hennes(det er skuffer under senga) hun ville ikke sove alene for da kommer de svarte hundene tilbake. Sov derfor inne hos henne og har frem til Kl 06 fått et par strake høyre og litt til. Skulle ha listet meg ut på et tidspunkt, merker jeg.
Fordeler og ulemper med turnus jaUFF ja de var verkligen en møkkavakt
Savnar ej turnus jobb
Så bra. Veldigt praktiskt å laga i sånn isbitformmen du ammar ?
Ha en fin dag på jobbDa drar jeg på jobbØnsker alle en fin dag!
![]()
Nei, er mange som bare føyser det vekk. Jeg syns det er greit å ta den, rett og slett for dersom jeg får svangerskapsdiabetes så vil jeg vite om det. Vet man om det, kan man ta grep sånn at man blir kvitt det. Er livredd for å få det til vanlig. Er så glad i søtt, livskvaliteten min hadde blitt halvert dersom jeg ikke kunne spise bakverk ol igjen.Det går nok bra![]()
Jeg har også noe høy bmi, en mor med diabetes typ 2; men verken jordmor eller legen har sagt noe om glukosetest. Krysser fingrene for at jeg slipper. Hørt det er noe hærk!
Ha en fin dag du ogsåDa drar jeg på jobbØnsker alle en fin dag!
![]()
Vært på julefrokost i bhg. Nå skal jeg hvilen sofaen i 30 min før jeg skal En tur på jobb. Så hjem å sove.
Du da?
Min lege e sikkert lika treg. De er eg somLegen min sa ingenting om det, ingen som nevna noe før på oul.håper din er litt mer engasjert. Et lite tips er å ikke shotte den. Er da de ofte blir kvalme. Men bruke noen minutter på å drikke den. Smaker helt ok, som utvanna melisglasur med litt sitron i.
Er mest kjedelig igrunnen.
Det er denneAha me dyr den har eg ikkje sett før. Visste ikke ens de fanns .Har den me tall me![]()
Wow sånn vill me haDet er denne
![]()
Joda, det var kos. Sett bort fra formen min såÅåå, julefrokost er så kos
Her blir det en tur til byen og til helsestasjonen senerehar time der kl12..
Vi hadde nesten likDet er denne
![]()
Lille U elsker brokkoli, men dersom du lager selv prøv med stilken kokt og most, ikke busken, den er mye bitrere og mange små barn og babyer vil ikke ha denTakktakk
Til nå har han bare smakt på søtpotet, sviske og litt grøt. Idag blir det brokkoli
Ja, det er spennende!![]()
Lykke tilGod morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Haha, samme her. Legen min er 64 år gammel, men jeg må fortelle han hva han skal gjøre.Min lege e sikkert lika treg. De er eg som
Tar selg insiativet å spør før mitt og babyen bæsta. Så får hon finna ut av detverkar som Eg har en lege som kan lite om svangerskap. Så eg ligger ett hakk før henne
![]()