Natta ble stykkevis og delt.. våkna klokka 6.15 og har ikke sovet mer. Lukter en dupp etter jobber vel tuppa som gleder seg mesthåper du får ei fin natt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta ble stykkevis og delt.. våkna klokka 6.15 og har ikke sovet mer. Lukter en dupp etter jobber vel tuppa som gleder seg mesthåper du får ei fin natt
![]()
Nei, men da burde du se denah. Den vet jeg ikke om jeg hr sett engang.
Ja gjort det siden første julen vi hadde sammenKoselig da![]()
Du holder deg på 1 plass ser jeghihinå sjekka jeg lista. Måtte forevige med et screenshot at jeg faktil en gang lå på førsteplass med 218 innlegg etter oppdateringa 20.
Ikke sovet godt.God morgen alle
Dagens planer?
Sovet godt?
er han undrende på noe?![]()
God morgenGod morgen! Det snøøøør!
God morgen alle
Dagens planer?
Sovet godt?
God morgen! Det snøøøør!
God morgen til dere og resten av jentene her inne.God morgen.
Ja, ikke sant. Det var noe med detMen synes de tar så mye pauser hele tiden. Tenker det blir minst 2 uker julepause. Sånn sett er det jo fint å vente til en serie er ferdig så man kan se hele når man vil..men så var det den tålmodigheten da![]()
Fikk skravlet en del i går jaDu er jo på 3.plass! Skravlehøne! Jeg er bare på 20.plass med 53 innlegg. Det er mer enn hva jeg har hatt på mange måneder![]()
Du var jo heller ikke så glad i kokos som meg daNei, har ikke det..![]()
Vi får se hvordan jeg ligger an etter første uka i alle falldet blir hardt. Men vi får prøve?![]()
Det høres ut som en god plan for deg med føding på agendaenSatser på mye i starten, så da må det være litt tempo![]()
Ja her er det jaggu flere som har giret oppTakk takkBare å gire opp nå
![]()
Våknet med tungt hode i dag, men skal prøve meg på en tur ut. Håper det hjelper påFår håpe det!