Skravletråd desember

Nå er det virkelig natta. Frokost i barnehagen i morgen og det gleder vi oss til. Eller jeg gleder meg ikke så mye da... men tuppa gjør. :)

Må du sove godt og drømme søtt<3
Ja, gøy for de små det der:)
Her er det også en del i barnehagen vi skal delta på nærmeste dager. Akedag, kirkebesøk, lucia, grøtfest:)

Nei, får finne senga enten jeg er trøtt elr. ikke.
Natta:)

Gjør det du, skal heie på deg ;)
hihi :D nå sjekka jeg lista. Måtte forevige med et screenshot at jeg faktil en gang lå på førsteplass med 218 innlegg etter oppdateringa 20.

hadde du flaskebarn du og?
Ja eller første amma eg i 4 Mnd me tvang nestan .før alla sa amming e best å bla bla bla. Eg vet amming e best men nær
Du ikke har nog melk så hjelper de ikkje ..
Nr 2 sa eg att eg ikkje kommer amma så længe bar i starten. Men ja klarade amma henne i 8 Mnd og 1 uke. Så de var bra.
Nr 3 ska eg prøva men eg vill ikke ha noen press varken fra personal på sykehuset Helsesøter eller andra runt meg . Men har lust å prøva så langt eg har nok melk .

Ja eller første amma eg i 4 Mnd me tvang nestan .før alla sa amming e best å bla bla bla. Eg vet amming e best men nær
Du ikke har nog melk så hjelper de ikkje ..
Nr 2 sa eg att eg ikkje kommer amma så længe bar i starten. Men ja klarade amma henne i 8 Mnd og 1 uke. Så de var bra.
Nr 3 ska eg prøva men eg vill ikke ha noen press varken fra personal på sykehuset Helsesøter eller andra runt meg . Men har lust å prøva så langt eg har nok melk .
veldig enig. Vi prøvde. Hardt. Men etter 7 uker og brystbetennelse gikk det ikke lenger. Du er tøff du! Mi klarte ikke suge. Så jeg pumpa. Hele tiden. Neste gang vil jeg prøve. For jeg vil gjerne få det til. Men ikke mer tvang og press

veldig enig. Vi prøvde. Hardt. Men etter 7 uker og brystbetennelse gikk det ikke lenger. Du er tøff du! Mi klarte ikke suge. Så jeg pumpa. Hele tiden. Neste gang vil jeg prøve. For jeg vil gjerne få det til. Men ikke mer tvang og press
Nei. Akurat, skrev det på mina papirer som eg hade med på föden og hade samma Helsesøter me nr 2 som eh hade me ne 1. Hon fick beskjed og , har lust å ha samma Helsesøter denna gang og da me kænner Varandra ;-)

Back
Topp