Nei da er hun ikke så mini lengerMiniblomst sover
Hun har blitt 75cm lang! Ikke så mini lenger! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da er hun ikke så mini lengerMiniblomst sover
Hun har blitt 75cm lang! Ikke så mini lenger! <3
Det var tidlig å være hjemme ja. Aldri vært hjemme før 02 jegDette tror jeg er det tidligste jeg noen gang hr vært hjemme fra julebord, selv om min jobb tross alt har edruelige julebord midt i uka hvor vi er hjemme på rett side av midtnatt.
Nå har jeg nemlig kjørt en kollega hjem, sånn liten halvtimes omvei, og likevel var jeg faktsik hjemme "nærmere 8 enn 12", da klokka var to på ti.
Manne spurte nemlig når jeg, gikk, snakker vi nærmere 8 eller 12? Jeg svarte "rett side av midtnatt, men trolig nærmere 12", da jeg oftest er hjemme sånn 23-2330 liksom. Men nå var vi på en julekonsert som var ferdig sånn ca klokka ni.
Jobb og deretter ingen planerHva skal dere i morgen?
Klart hun skal detRomjulstreff med meg og Kengu?![]()
Hørtes deilig utJobb og deretter ingen planer![]()
Ja, hun har egentlig ikke noe valgKlart hun skal det
Nope har ikke detJa, hun har egentlig ikke noe valg
Synes jeg ogsåHørtes deilig ut![]()
Du har vel det jaSynes jeg ogsåNok planer resten av uka.
Ja, det er klartDet er flott når de kan bidra litt![]()
![]()
![]()
En liten tur på jobb, så ligge på sofaenHva skal dere i morgen?
Vi skal bli avlastningshjem for lillesøster så skal på en del møter. Har jo alltid hatt henne en del hos oss, men nå blir det mer offisielt.Du har vel det ja
Hadde du det fint da?Dette tror jeg er det tidligste jeg noen gang hr vært hjemme fra julebord, selv om min jobb tross alt har edruelige julebord midt i uka hvor vi er hjemme på rett side av midtnatt.
Nå har jeg nemlig kjørt en kollega hjem, sånn liten halvtimes omvei, og likevel var jeg faktsik hjemme "nærmere 8 enn 12", da klokka var to på ti.
Manne spurte nemlig når jeg, gikk, snakker vi nærmere 8 eller 12? Jeg svarte "rett side av midtnatt, men trolig nærmere 12", da jeg oftest er hjemme sånn 23-2330 liksom. Men nå var vi på en julekonsert som var ferdig sånn ca klokka ni.
Mannen tittet så vidt innom og sa "hæ? Hva trenger du hjelp til?"Ja, det er klart![]()
Det er en bra planEn liten tur på jobb, så ligge på sofaen![]()
Ah dere skal det ja. SpeennendeVi skal bli avlastningshjem for lillesøster så skal på en del møter. Har jo alltid hatt henne en del hos oss, men nå blir det mer offisielt.
Hi hi, jeg kommer definitivt ikke til å være hjemme før langt etter midnatt på mitt julebord...Dette tror jeg er det tidligste jeg noen gang hr vært hjemme fra julebord, selv om min jobb tross alt har edruelige julebord midt i uka hvor vi er hjemme på rett side av midtnatt.
Det blir detAh dere skal det ja. Speennende