Jeg savet litt.Det lurte jeg også på. Håper jeg svare riktig
Svarte x antall enkelt hus, og y antall pakker med 3 hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg savet litt.Det lurte jeg også på. Håper jeg svare riktig
Elsker denÅh, heldiggris! Den har jeg skikkelig lyst på!
Da er det jo greitSatser på at jeg blir ferdig til helgen, mangler bare 4-6 stkde er sånn som jeg venter til siste med for jeg veit hva jeg skal ha.
![]()
Er det langt til sykehuset?Ja, håper på torsdag! Og håper jeg får med meg mannen og slipper å kjøre inn alene
Kanskje jeg må se på en YouTube videoKan jo bruke den på rommet til babyen.
Fungerer først som vugge, og når barnet blir for stor til den åpner man bare glidelåsen under og den blir på størrelsen med en vanlig sprinkelseng.
Kan brukes til de er 4-5 år
SmartJeg savet litt.
Svarte x antall enkelt hus, og y antall pakker med 3 hus
Ja det tror jeg på! Jeg har den hvite da, med brune "stropper". Den er søren meg ikke verst den heller!Elsker den![]()
Satser på detDa er det jo greit
Supert her Tamara! Bra med deg? Har du fått kalender i dag?
Ja, har svart
Har det helt Okei. Hvordan har du det, flinke Tamara?![]()
Donald og flaxhar vi ogsåBare den jeg har kjøpt til meg selvTror moren min syntes jeg er for gammel til slikt
Men jeg har Brannvesnes julekalender, Donald og Flax da![]()
Min er heller ikke begeistret. Men han er irriterende kresen da!Digg det![]()
mannen liker ikke kokosmelk![]()
Det gjør jeg også, var litt usikker på hva dere egentlig spurte etter.
Spørsmålet var hvor mange de har.
Mente dere enkelthusene, eller alle artiklene sammen (altså med disse pakkene på 3 hus)?
Går bra med frøkna?
Donald og flaxhar vi også
Ja det var detSabla fine premier i den til Donald altså![]()
Neida, er ikke langt. I og med at det ligger rett ved E6, så går det ganske radig unna egentlig. Tror kanskje det er... 30 minutter eller no sånt.. Aldri kjørt dit før så er ikke helt sikker heller. Men vil uansett ha med mannen da ♡Er det langt til sykehuset?
Er det ikke litt dumt å skrive svaret her før den luken er ferdigHmm... Nå ble jeg usikker.. Men svaret var iallefall
Det går bra med henne nå, litt irritert på sonden hun har i nesen, men er optimistisk iallefall, så lenge jeg lar henne se på iPadden.. Unger!
Ok! Er det ting han har ønsket seg? Min ønsket seg turøks, kniv og termokopp. Så da får han detVinterjakke
Grønssakskniv fra global
En bok