Man får mer stråling av TVenEr pga stråling og det kan stresse babyen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får mer stråling av TVenEr pga stråling og det kan stresse babyen
Synes jeg er flink til å kjøpe på tilbud jeg. Men andre er vel kanskje flinkereMange kjøper vel på tilbud; )
Jeg gjør dey og får mye mer for pengene
Gratulerer med innlegg nr 10 000 daJeg har få innlegg!
10 000 innlegg? I dag?Synes det har vært brukbart tempo her inne i dag
Straks 10 000 innlegg nå![]()
Tydeligvis ikke. Sutrete som fy da siden han ikke har sovet noe særlig idag men blir en tidlig kveld da. Satser på at han sovner greit i kveld ihvertfallVil ikke sove i dag da
Ja satser på det. Får ikke mer lurer nå ihvertfall før nattenSå kjedelig da:/
Håper han holder til kvelden![]()
Nei, men denne tråden har over 10 000 innlegg nå10 000 innlegg? I dag?
Har faktisk bare smakt det to ganger, og det er lenge siden. Kan fort hende jeg synes det er ok nåDet er jo så godt
Nå fikk jeg lyst på det![]()
Nei, det blir vel litt i seneste laget. Sover han på eget rom eller sammen med dere på natta da?Ja satser på det. Får ikke mer lurer nå ihvertfall før natten![]()
Da får du prøve igjenHar faktisk bare smakt det to ganger, og det er lenge siden. Kan fort hende jeg synes det er ok nå![]()
Oii! Ja, da går det unna!Nei, men denne tråden har over 10 000 innlegg nå![]()
Ja, det gjør detOii! Ja, da går det unna!![]()
Skal vurdere detDa får du prøve igjen![]()
Det må duSkal vurdere det![]()
Har redan tatt av alla putar Stora og små i sofanMellom sofaputene?
Det er sant! Og til å være desember..Ja, det gjør det
Er jo på 7 dager og blir jo enda flere utover kvelden![]()
Han sover sammen med oss enda. Har mast på gubben at han må rydde opp i alt rotet han har laget på det som skal bli mini sitt soverom uten at det blir gjort. Så nå går jeg snart løs på det og da havner mesteparten i søppeletNei, det blir vel litt i seneste laget. Sover han på eget rom eller sammen med dere på natta da?
Er det tvang på gang her?Det må du![]()
Så lite sov jenta me og .Ble ikke den store luren på mini nå heller. 30 min sov han
Mange fine premier som frister daDet er sant! Og til å være desember..