idag skal vi i barnebursdag.God morgenplaner for dagen ? Her skal vi pynte pepper kake hus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
idag skal vi i barnebursdag.God morgenplaner for dagen ? Her skal vi pynte pepper kake hus
![]()
så deilig. Så fikk du sove litt lengreGodmorgon har akurat våknatSnælla mannen som stog Upp med barnen idag og
![]()
Kos dere i bursdagidag skal vi i barnebursdag.![]()
Vannrett stelleunderlag til frøkna. Som jeg kan ha i veskaHva sydde du?
aaah. Stemmer.. de fleste butikker har vel åpent idagHer har de det på i desemberfikk melding fra dem i går siden jeg er IKEA familie medlem
![]()
her var vi oppe halv 7God morgen
Ja, alt vel her! Mini sover allerede første dupp...vi stod opp kl8
Der da?
hva skal bakes?Er så mye jeg har lyst til å gjøre, men den digre magen min er ikke enig. noe må i hvert fall bakes I dag!
ikke jeg heller ! Men tror ikke jeg gidder å bake noe særlig heller.Ja, må få gang på noe julebakst i heimen..har ikke begynt ennå![]()
Høres spennende utDet gjør jeg også av og til, men mamma har kjøpt karsten og petras bakesett. Der var det et forkle, et par former og en mal til pepperkakehus.
Så da tenkte jeg å prøve det i år
Håper det blir et pepperkakehus utav det!![]()
ja veldigden var bra![]()
så koseligidag skal vi i barnebursdag.![]()
Ikke bestemt meg enda. Pepperkaker, kransekakestenger eller havreflarn.hva skal bakes?
God morgenGod morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Vi skal også pynte pepperkakehus i dag![]()
God morgenGoood morgen folket![]()
Ja men ikke så gale så lenger sør i fylket. Oversvømmelser og mye værvært skikkelig uvær over hos dere?
Jeg sovnet fra hele skravlingen og hadde maaaange sider å lese gjennom :-DDere skravla godt i går kveld mens jeg fikk sydd litttil og være lørdag
![]()
Ja, sant? Typisk!
Men nå skal det sies at jeg ikke har prøvd særlig hardt heller da..har ikke kommet igang med trening igjen og er litt for glad i sjokoladehaha
Nyttårsforsett,ja..
God morgenGod morgenplaner for dagen ? Her skal vi pynte pepper kake hus
![]()
Der var amminga over får vår del !
Jeg sovnet fra hele skravlingen og hadde maaaange sider å lese gjennom :-D