Så bra hoppas hon er feberfri og får sovaDen var på 38,4 tidligere på formiddagen så jeg ga en paracetmen hun var i ganske godt humør
litt suttrete på kvelden. Men nå sover hun
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra hoppas hon er feberfri og får sovaDen var på 38,4 tidligere på formiddagen så jeg ga en paracetmen hun var i ganske godt humør
litt suttrete på kvelden. Men nå sover hun
![]()
Hatt det koselig?Da er vi hjemme igjen og middagen er spist.
Om ikke lenge starter legge-balletten, har dessverre en liten misstanke på at den kan finne på å bli vanskelig i kveld
Etter det må vi planlegge pakkingen i morgen
Hatt det veldig koselig.Hatt det koselig?her la hun seg til dupp selv og nå etter 8 når svigermor dro
![]()
Takk for detKrysser alt! Masse god bedring
Gøy daHun elsker denleken er 3 ender på hjul etter hverandre, når man drar de bortover så sier de "kvakk kvakk" ser for meg at hun kommer til å løpe rundt med de endene til sommeren
![]()
Xxxxxx for deg!Nå har jeg lyst å gråte. Trodde jeg var ferdig etter 4 t uten å måtte på do...
Kan noen krysse fingrene for at jeg er frisk i morgen
Hvordan gikk legging hos deg? Gjør nok detHatt det veldig koselig.
Får håpe det holder hele natten
Masse god bedring til degTakk for det
Lille U sov, men det høres ut som om de eldste er spinnvilleHvordan gikk legging hos deg? Gjør nok det![]()
Høres ikke noe godt utVært så dårlig og er. Holdt på å besvime og kaste opptror jeg har gjort for mye i det siste og nå hodepine. Bekkenet mitt og
![]()
Nam nam! Jeg elsker risboller!Se hva jeg brått fant på å lage, risboller
Vis vedlegget 152282
Skal detHøres ikke noe godt utDu får prøve å roe ned litt. God bedring!
Det ble fryktelig godt, hadde noe fett jeg måtte bruke oppNam nam! Jeg elsker risboller!![]()
norwegia er favoritten her og synnøve nr 2Her er det krise om den ikke er i hus![]()
Ja samma herSå bra hoppas hon er feberfri og får sova
jada hehe kommer gjerne på middagpå alle jeg heheGodt valg (men det er de alle)![]()
Kjøper ikke Synnøve i det hele tatt, jegnorwegia er favoritten her og synnøve nr 2
huffamei. riktig god bedringNå har jeg lyst å gråte. Trodde jeg var ferdig etter 4 t uten å måtte på do...
Kan noen krysse fingrene for at jeg er frisk i morgen