God eftermiddagGod formiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God eftermiddagGod formiddag![]()
haha skaffe dårlige bateerier igjenVi arvet densamboer syns den var sååå morsom. Så skifta vi batterier å lyden ble dobbelt så høy
Nå er det ikke like gøy![]()
Bra de tar godt vare på degNoen fordeler må man ha å være høygravid![]()
Jepp, anbefales ikkeHehe, slikkelig juleforberedelser med svigers i hus altså![]()
De er shoppetog de er nå shoppet?
ohh nice![]()
Jeg kjøpte juleneglelakk i dag, så får vi se om den kommer på...De er shoppet
Ble julenegllakk idagførste gang jeg lakker neglene ordentlig!
Rotete, sølete, frekke, ommøblerer alt her, nekter å ha bikkja si på et rom slik at våre katter kan spise mat, nedlatende, klagete, usmakeligehehe...masete elr hva var det igjen?
Jada, skal bli sosialt det![]()
Så koselig daVi ser alene hjemme 2![]()
Oi, og disse skal være i over en uke...?Rotete, sølete, frekke, ommøblerer alt her, nekter å ha bikkja si på et rom slik at våre katter kan spise mat, nedlatende, klagete, usmakeligejada...
HahaNå har mannen bytta batterier på en veldig irriterende babylekeangrer litt på at jeg kjøpte batterier
![]()
Det må jeg gjøre i kveld ogsåBør vel pakke litt...
Deilig å bli ferdig med detDa har vi handlet siste rest av mat. Satser på at vi har fått med oss alt nå![]()
Ja var kaos i butikken og mini var ikke helt fornøyd med shoppingturDeilig å bli ferdig med det![]()
Stolte brødre so. Skal bli onkel for første gang og ikke minst stolt far og bestefarBra de tar godt vare på deg![]()
jeg skjønner jeg er velsignet med mineRotete, sølete, frekke, ommøblerer alt her, nekter å ha bikkja si på et rom slik at våre katter kan spise mat, nedlatende, klagete, usmakeligejada...
Stakkar litenJa i de Sissta så har de vart en del ja
Får vi se bilde?De er shoppet
Ble julenegllakk idagførste gang jeg lakker neglene ordentlig!
Haha ja putte de gamle tilbakehaha skaffe dårlige bateerier igjen
Tror jeg skal innføre den regelen selvHahaslike leker "forsvinner" her
![]()