Skravletråd Blåveis

Jeg er i 30-årene og har 5 fulle svangerskap bak meg. Jeg har vel en form for spiseforstyrrelse, må ha alt alltid. Så min absolutte last er middag og godteri. Jeg fungerer ikke med litt av alt. Må kutte ut det som ikke er bra.

Jeg har nå 25kg for mye. Har mine issues med sosialangst og annen angst, så når ting topper seg, blir det junk og godteri. Mitt mål, er å heller ty til trening og sunn mat når jeg ikke har det bra! Heldigvis ikke så ofte lenger .

Med 4 barn, der yngste er snart 8 mnd, har jeg nok å gjøre ila dagen, så prøver å trene på kvelden. Trilleturer utgår, fordi jeg liker ikke å gå ut i regn. Hahahaa!!

25 kg er målet, 15 kg i år! :hungover:
 
Sara - Her :)
Beccaa
Blessed_palms - Her :)
Sitrus.
HM89
makko86 - her
Venessiela
Junigull18 - Her:happy:
XuperB - her :)
Tust
onskedrom - her
KTME- Her :)
 
Sara - Her :)
Beccaa
Blessed_palms - Her :)
Sitrus. - her!
HM89
makko86 - her
Venessiela
Junigull18 - Her:happy:
XuperB - her :)
Tust
onskedrom - her
KTME- Her :)
 
Kan presentere meg litt jeg også da, jomfru-slankekriger her! Er i tidlig 30-år, ingen barn enda. Prøvd hardt i over 2,5 år og skal i gang med fjerde runde IVF i løpet av vinteren. Har alltid følt at jeg har noen få kg for mye, men vært i øvre del av normalskiktet og ikke stressa særlig med det. Etter et tøft år (særlig siste 7-8 måneder) med tre forsøk, masse hormoner, en abort og mye slitenhet og trøstespising har jeg imidlertid lagt på meg bortimot 8 kg.. Så nå føler jeg meg virkelig ikke vel! I tillegg føler jeg at jeg må skjerpe meg og være så sunn og frisk som mulig foran neste IVF-runde. Har allerede kommet i gang så smått og håper denne krigen kan være god motivasjon videre!
Lykke til alle sammen :)
 
Last edited:
Sara - ;)
Beccaa
Blessed_palms;)
Sitrus.;)
HM89
makko86;)
Venessiela
Junigull18;)
XuperB ;)
Tust o_O
onskedrom;)
KTME ;)
Cisamo

flott at du fikk på vår etterpåmeldte deltaker :)

Nå bare gleder vi oss til å komme igang, 9 av 13 har laget seg start-innlegg i veietråden også, da satser jeg på at de husker å legge inn startvekt der i morgen

Siden ingen andre har ilt til og sagt at de gjerne vil være lagleder så ser det ut ti at det blir meg. Fint om noen kan trå til som vikar en og annen uke ved behov likevel?

Jeg sender forøvrig gledelig regnarket mitt på epost til noen som vil ha det, enten for å være lagleder eller vikar. Jeg har ikke noe brennende ønske om å lede, men om ingen vil kan jeg påta meg det. Det er sånn jeg har havnet både i fau og i styret for korpset min sønn spiller i...
 
flott at du fikk på vår etterpåmeldte deltaker :)

Nå bare gleder vi oss til å komme igang, 9 av 13 har laget seg start-innlegg i veietråden også, da satser jeg på at de husker å legge inn startvekt der i morgen

Siden ingen andre har ilt til og sagt at de gjerne vil være lagleder så ser det ut ti at det blir meg. Fint om noen kan trå til som vikar en og annen uke ved behov likevel?

Jeg sender forøvrig gledelig regnarket mitt på epost til noen som vil ha det, enten for å være lagleder eller vikar. Jeg har ikke noe brennende ønske om å lede, men om ingen vil kan jeg påta meg det. Det er sånn jeg har havnet både i fau og i styret for korpset min sønn spiller i...

Hehe! Det er helt nydelig om du kan ta det, også må jo alle vi andre absolutt være greie og trå til ved behov de ukene det trengs :)
 
Hehe! Det er helt nydelig om du kan ta det, også må jo alle vi andre absolutt være greie og trå til ved behov de ukene det trengs :)
Og gjerne legge inn vekt "på dagtid" om mulig. Gjør det lettere for meg om jeg ikke må slå på pc på kvelden for å rapporter. Men gjør om jeg må.
 
Og gjerne legge inn vekt "på dagtid" om mulig. Gjør det lettere for meg om jeg ikke må slå på pc på kvelden for å rapporter. Men gjør om jeg må.

Da blir det i morgen på dagtid:)
Tusen takk!:flower
 
I skal jo uansett veie oss på morgenen

Ja, skal jo det. Like greit å legge det inn med en gang så det ikke blir glemt.

Er glad for at du kan ta ansvar. Jeg vet ikke helt hva Slankekrigen er helt enda:p
 
Ja, skal jo det. Like greit å legge det inn med en gang så det ikke blir glemt.

Er glad for at du kan ta ansvar. Jeg vet ikke helt hva Slankekrigen er helt enda:p
Like greit å gjøre det med en gang ja så man ikke glemmer det
 
Legger inn på formiddagen, når mini tar første dupp. :happy:
 
Presentasjon av meg:

Jeg har to barn med min samboer, og de blir snart 1 og 5 år. Er 32 år. Hverdagen kan være ganske travel, og med lite søvn i tillegg er det fort gjort å ta noen raske løsninger med mat og aktivitetsnivå.

Jeg har ikke et eget mål om å gå ned i vekt, men ønsker hovedsakelig å få mer energi så jeg kan nå målene mine:
1. Bli sterkere i kroppen, særlig i korsryggen (trening og øvelser)
2. Få tilbake en mer markert midje (trening og kosthold)
3. Få i meg mat som regulerer blodsukkeret (planlegge måltider, handleliste)
 
Last edited:
Da har jeg også fått lagt inn vekta. :) Starter heldigvis litt lavere enn jeg avslutta slankekrigen sist med, så det snegler seg rett vei. :p
 
jeg er 33 år, bor sammen med 2åringen og samboer.
har hatt et vektproblem hele livet og er nettopp ferdig med 8 uker på oppfølgingsenheten frisk, livsstilsendring, og ønsker å gå ned en 44kg før jeg blir fornøyd:) Jeg jobber også i barnehage og har lang pendlervei til jobb noe som gjør motivasjon for trening litt mindre da lille pia mi får all oppmerksomhet istede:)
 
Vi mangler fortsatt en del i vekttråden. Vil ikke miste så mange før vi er igang
 
Back
Topp