Skravletråd blått lag

Ja. Vi må bare gjøre en bedre innsats neste uke. De vinner jo utfordringer dels fordi de får velge dem. Men vi kan ta i et tak? (jeg vet de leser her så ikke bli sur for den antydninger da)

Vi er ikke så mange igjen så hver av oss påvirker summen ganske mye

Er berre å komme med forslag til kva du ønsker i utfordringane :)
 
Jeg skal prøve å bli flinkere på utfordringene. Det er så ufattelig travelt her for tiden, men skal prøve å skjerpe meg:)
 
Ja. Vi må bare gjøre en bedre innsats neste uke. De vinner jo utfordringer dels fordi de får velge dem. Men vi kan ta i et tak? (jeg vet de leser her så ikke bli sur for den antydninger da)

Vi er ikke så mange igjen så hver av oss påvirker summen ganske mye


Jeg kan absolutt ta i et tak der. Er en gjenganger i slankekrigen at første laget som vinner, fortsetter å vinne.... Men går vi inn for det, så skal vi nok klare det :)
 
Ser forresten at utfordringen ikke er lagt ut enda! På forrige krig jeg var med på, var det da det andre laget som fikk legge ut utfordring....
 
Ser forresten at utfordringen ikke er lagt ut enda! På forrige krig jeg var med på, var det da det andre laget som fikk legge ut utfordring....
Det ble det sist jeg var med også, etter advarsel første gang vi ikke leverte i tide
 
Lært fra sist uke.

I dag laget jeg (mesteparten) av middagen og lar mannen dekke bordet og passe lille. Så får jeg poeng for å ha laget dagens middag fra bunnen.

Jeg har jo allerede handlet inn og planlagt den. Så dette er min greie :)
 
Ser forresten at utfordringen ikke er lagt ut enda! På forrige krig jeg var med på, var det da det andre laget som fikk legge ut utfordring....

Beklager At jeg ikke har sjekket! Har vært opptatt hele helgen! Utfordringen skulle ha gått til dere, men ser nå at den er ute. Lover å følge med bedre framover :)
 
Beklager At jeg ikke har sjekket! Har vært opptatt hele helgen! Utfordringen skulle ha gått til dere, men ser nå at den er ute. Lover å følge med bedre framover :)
Jeg har forslag til løsning! Neste gang grønn vinner, får blå utfordringen :)
 
Jeg har forslag til løsning! Neste gang grønn vinner, får blå utfordringen :)

Er med på den! Føler det er greitt å ikkje måtte finne opp kruttet kvar laurdag :p
 
Må da ikke være så fryktelig pessimistisk [emoji14] blå kan vinne også ;)
Hhahah, beklager ordleggingen [emoji14] blå kan selvfølgelig vinne! Så OM grønn vinner en gang til, får blå den utfordringen [emoji14]
 
Gått tur i en time. Gir ikke akkurat mye poeng, men det er godt å komme seg ut i det minste
 
Søndagen ble tilbrakt med en unge med spysjuka, det gir ikke særlig med poeng. Ble en del husarbeid da, så litt poeng har jeg fått :p
 
Så. Usikker på om vi skal vinne utfordringen eller få den fordi grønn ikke leverte i tide sist, eller hva.

Men om vi skal lage utfordring. Fint om vi planlegger den?

Jeg tenker at slik jeg ser på det er ikke poenget å nødvendigvis lage en som vi vinner. Men én som pusher oss rett vei?
F.eks er koffeinfri dag gratis poeng for meg, men det pusher meg ikke mot noe sunnere liv. Jeg drikker ikke kaffi eller koffeindrikke uansett.

Men gå 10 000 skritt, den pusher meg til å dytte mine 7-8000 over i alle fall noen dager. 12 k i går.

Om vi alle kommer med forslag til hva som pusher akkurat oss i rett retning?

Jeg tenker kanskje å ha fem om dagen slik den var en krig før jeg var, med 5 poeng pr (men minst to eller tre Grønnsaker, ikke bare frukt) fordi om fem virker mye er det å pushe sine 2 til 3 eller 4 likevel bedre?

Hva funker for dere?

Å vinne den gir en halv kilo i bonus og reduserer faren for å miste en av oss. Men krigen vinnes uansett på vekt, ikke poeng. Poengene er bare litt ekstra motivasjon på veien. (selv om jeg vanligvis har mye konkurranseinstinkt er det lite aktivt i denne krigen. Jeg vet jeg ikke vinner. Det er greit. Jeg er bare med for å vri en del vaner i sunnere retning. Så da er det viktigere å pushe meg i rett retning enn å vinne utfordringen. Andre tenker kanskje annerledes)
 
Ingen??
 
Jeg har så lyst på kald brus. Jeg har to bokser i kjøleskapet. Jeg holder meg unna. Mest av alt pga veiing i morgen.

Men seriøst. Denne gruppen trenger aktivitet. Særlig dersom vi faktisk skal legge ut noen utfordring
 
59,6

Laveste notering siden... I alle fall før jeg ble gravid med ettåringen tror jeg. Mistet lagringen i appen min da telefonen min ble resatt etter jul desverre.
 
Nei 0,1 kg. Helt OK.

Kommer innom litt senere med forslag til utfordringen :) tror jeg har noen ideer på lur!
 
Jeg beklager at jeg er så inaktiv. Jeg har vært mye mer aktiv tidligere kriger, men akkurat nå greier jeg ikke å fokusere på å gå ned i vekt. Jeg henger med på innveiingene, fordi jeg håper at hodet mitt skal falle på plass, og at jeg skal komme meg tilbake på rett spor. Jeg tror jeg skal greie å komme meg ut av mørket igjen snart. Det føles litt bedre for hver dag.

For min del har jeg ikke så mye å komme med på utfordringene. Det er for mye informasjon å ta inn, og jeg greier ikke tenke på den. De siste ukene har jeg lest utfordringen samme dagen som jeg har levert tall, og bare skrevet inn poeng de dagene hvor jeg tilfeldigvis har truffet på oppgavene. Om vi får utfordringen er det derfor best om dere andre blir enige om noe. Jeg greier alltid å levere på vann, og vanligvis snop, men de siste ukene har jeg bare spist det jeg har hatt lyst på.
 
Jeg syns det er greit med noen enkle styrkeøvelser på utfordringa, som man enkelt kan gjøre uten at det krever en dusj osv etterpå :p type knebøy, armhevinger, sit-ups osv. At man bare kan slenge seg ned på gulvet når man finner tid til det :p

10 000 skritt er også veldig greit, og poeng for frukt/grønt.
 
Back
Topp