Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så lenge de har det bra så er det jo fintJa, jeg hadde egentlig ikke forventet det.
12-14 er forventet i følge rasestandard. 14 passerte hun altså i sommer, og hun er jo kronisk syk så jeg hadde ikke forventet det. Men kjekt så lenge hun lever og har det bra
Så spennendeOg ja, jeg håper det fungerer for deg [emoji171]
Angrer alltid når jeg klipper meg jeg
Ja. Og når hun ikke har det bra lenger skal hun få slippe.Ja så lenge de har det bra så er det jo fint![]()
Så. Enden på visa var at mannen kommer hjem hver kveld etter jobben i byen. Hvor er alenetiden min som ble lova blitt av da? [emoji56]
Nå legging av barn.
Var visst ikke det. Så da kom han hjem heller og legger seg 18. To timer før unger. Så vi må være veldig rolige gitt.Skikkelig nedtur[emoji85]
Var det ikke noe ålreit å ligge i bilen?
Jeg skulle og ha alene tid idag. Men lille slet med å sove [emoji85] Når hun sovna fikk jeg melding om at han var på vei hjem [emoji23]Så. Enden på visa var at mannen kommer hjem hver kveld etter jobben i byen. Hvor er alenetiden min som ble lova blitt av da? [emoji56]
Nå legging av barn.
Fint det. Ikke alle som klarer det. Desverre.Ja. Og når hun ikke har det bra lenger skal hun få slippe.
He he ikke braSå. Enden på visa var at mannen kommer hjem hver kveld etter jobben i byen. Hvor er alenetiden min som ble lova blitt av da? [emoji56]
Nå legging av barn.
Typisk!Jeg skulle og ha alene tid idag. Men lille slet med å sove [emoji85] Når hun sovna fikk jeg melding om at han var på vei hjem [emoji23]
Nupp. Følte meg litt frarøvet gitt. Inviterte søstra mi imorgen for filmkveld liksom. Funker dårlig når mannebeinet legger seg for natta kl 18 liksom [emoji23] Så det må vi ta en annen gang gittHe he ikke bra
Siste kvelden i morra da, men så slitsomt å hå på nåler hele kvelden daVar visst ikke det. Så da kom han hjem heller og legger seg 18. To timer før unger. Så vi må være veldig rolige gitt.
Menmen![]()
Grunnet sin kroniske diagnose er hun jo på kontroll 2-3-4 ganger i året og sist sa dyrelegen at hun var "frisk" og ingen grunn til at hun skulle dø med det første. Jeg regner de er ærlige når tiden er inne.Fint det. Ikke alle som klarer det. Desverre.
Da starta jeg endelig på Game of Thrones sesong 7. Bedre sent enn aldri. Har hvertfall alle episodene ute nå da [emoji14]
Fin tur?
Jeg har ikke sett en eneste episode, jeg.![]()
Sov godtSovetid
Fikk bilde av skjønne tanteskatten, han er så nydelig![]()