Skravletråd AUGUST!

Ikke verst bare det da [emoji14]

Burde vel tatt der også. Men for øyeblikket har jeg ei hylle i gangen. Så når jeg først er i skapet til unga, og finner noe for smått eller ødelagt kastes det i hylla [emoji14] Haha. Det hele i en og det ødelagte i en. Er det fullt går det i søpla det ødelagte og det hele i UFF container

Uff vil gjerne ha ødelagte klær også, bare et tips[emoji6]

Usj. Stryking [emoji90]

Stryking av klær er helt Ok... sengetøy derrimot! Det er en grunn til at vi har MAAAAAASSSE sengetøy[emoji23]

Men der hjelper når jeg slenger en neve isbiter i tørketrommelen sammen med sengetøyet. Må bare huske å ta ut sengetøyet før det krøller seg igjen[emoji85][emoji85]

Åh. Ante jeg ikke. Er rimelig sikker på det står på containeren her at det skal være helt og i pose.

Kanskje jeg blander uff med noen andre som tar i mot klær. Vet jeg har lest et sted at hullete klær blir gjennvunnet[emoji4] og at alle klær blir sortert. Kan se om jeg finner det igjen[emoji4]

Stryking av klær er helt Ok... sengetøy derrimot! Det er en grunn til at vi har MAAAAAASSSE sengetøy[emoji23]

Men der hjelper når jeg slenger en neve isbiter i tørketrommelen sammen med sengetøyet. Må bare huske å ta ut sengetøyet før det krøller seg igjen[emoji85][emoji85]
Haha. Altså... Strykejernet mitt er enda ikke brukt til slikt. Kun til å stryke perler og dampe strikk [emoji23][emoji23][emoji23]

#ultimathusmor

Kanskje jeg blander uff med noen andre som tar i mot klær. Vet jeg har lest et sted at hullete klær blir gjennvunnet[emoji4] og at alle klær blir sortert. Kan se om jeg finner det igjen[emoji4]
Jatakk :) Liker tanken på at klærne blir til nytte igjen liksom :)

Haha. Altså... Strykejernet mitt er enda ikke brukt til slikt. Kun til å stryke perler og dampe strikk [emoji23][emoji23][emoji23]

#ultimathusmor

[emoji23][emoji23] jeg begynte å stryke da jeg gikk på u.skolen[emoji12]

Noen ganger tar jeg med strykejernet opp pp soverommet og går over klærne som har ligget litt lenge[emoji12][emoji12][emoji85] riktignok en stund siden jeg gjorde det!

Men stryker alt fra olabukser, sengetøy, kluter, bodyer og kosebukser[emoji85]
Stryker ikke alltid arbeidsklærne til kællen da!

[emoji23][emoji23] jeg begynte å stryke da jeg gikk på u.skolen[emoji12]

Noen ganger tar jeg med strykejernet opp pp soverommet og går over klærne som har ligget litt lenge[emoji12][emoji12][emoji85] riktignok en stund siden jeg gjorde det!

Men stryker alt fra olabukser, sengetøy, kluter, bodyer og kosebukser[emoji85]
Stryker ikke alltid arbeidsklærne til kællen da!
Trodde seriøst ett lite sekund at strykejernet ble med deg i senga [emoji23][emoji23][emoji23]

Minstemor på 6 år fikk ånda over seg. Har rydda og ordna hu også nå. Nå støvsuger hu [emoji23][emoji22]

Så flink jente da[emoji4] Håper lysta til å hjelpe til holder seg hos 1,5 åringen til hu blir stor nok til at det virkelig er til hjelp også[emoji6]

Trodde seriøst ett lite sekund at strykejernet ble med deg i senga [emoji23][emoji23][emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg kanskje ikke helt go'... men såååå gæren er jeg ikke[emoji23][emoji23][emoji23]

Så flink jente da[emoji4] Håper lysta til å hjelpe til holder seg hos 1,5 åringen til hu blir stor nok til at det virkelig er til hjelp også[emoji6]
Haha. Ja. Følte de var flittigere før. Nå er alt ett tiltak for eldste [emoji14]

Back
Topp