Ja. Det kjennes jo litt altså. Men for øyeblikket nyter jeg enehersker stillingen min [emoji23][emoji7]
Det er klart[emoji23] blitt ei lang uke skulle du begynt å kjenne savnet alt nå[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det kjennes jo litt altså. Men for øyeblikket nyter jeg enehersker stillingen min [emoji23][emoji7]
Haha ja altså. Han er en ferjetur unna. Altså rett over en time unna [emoji14] Men pga ferja er det litt tull. Så lettere å sove i byen i lastebilen da for å slippe å stå opp 03 på natta gittDet er klart[emoji23] blitt ei lang uke skulle du begynt å kjenne savnet alt nå[emoji28]
Haha ja altså. Han er en ferjetur unna. Altså rett over en time unna [emoji14] Men pga ferja er det litt tull. Så lettere å sove i byen i lastebilen da for å slippe å stå opp 03 på natta gitt
Noe med at logistikken vår allerde er presset med tre barn og aktiviteter og legging men det skyldes selvsagt ar den yngste er så liten at hun må legges mens "alt annet skjer"Kjenner det veldig lite faktisk![]()
Forstår ham.Haha ja altså. Han er en ferjetur unna. Altså rett over en time unna [emoji14] Men pga ferja er det litt tull. Så lettere å sove i byen i lastebilen da for å slippe å stå opp 03 på natta gitt
Blir så ødelagt her også da. Da legger han seg 18. Og forventer resten av huset er rolig også... Og unga i seng 2 og 2.5 t etter han liksom. Funker dårlig [emoji23]Haha, ikke sant[emoji23] skjønner godt han velger å sove i byen enn å stå opp kl 3 altså[emoji4]
Ja. Har ikke den problematikken jeg. Eldste er så stor at hu sykler til alt sitt selv. Så da er det kun minstemor på 6.5 år og hjelpe egentlig. Ganske enkelt daNoe med at logistikken vår allerde er presset med tre barn og aktiviteter og legging men det skyldes selvsagt ar den yngste er så liten at hun må legges mens "alt annet skjer"
Blir så ødelagt her også da. Da legger han seg 18. Og forventer resten av huset er rolig også... Og unga i seng 2 og 2.5 t etter han liksom. Funker dårlig [emoji23]
Hahaha så absolutt! [emoji7] Og ingen snorking ! [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]Det går jo ikke det da... Er nok best å ligge i bilen da ja[emoji4] og du får senga helt for deg selv[emoji1] det er jo det beste[emoji7]
Hahaha så absolutt! [emoji7] Og ingen snorking ! [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]
Nå sover alle barn [emoji7]
Her er det to treningerJa. Så mye har ikke våre da. Han har trening to ganger. Hun en. Men så kommer disse helgene med kamper da. De har jo ikke serie så de har miniturneringer. Oftest i helgene. Så det hadde hun i går og han i dag.
Og jeg fikk bekreftet svømming i dag så de et påmeldt og begynner om et par timer...
Høres litt digg utUff og uff. Da er mannen avgårde og jeg og jentene alene hjemme til fredagSenga for meg selv [emoji7] Tv og middagsvalg for bare oss. Kommer nok til å savne han også men [emoji14] Litt digg
![]()
Høres nydelig ut[emoji1][emoji7]
Takk. Håper jeg ogsåDet må jo være gull[emoji2] Håpe du får sove litt denne uka her da[emoji4]
Så deilig[emoji4]
Ja [emoji14] Haha. Uff. Folk syns jeg er rar som liker alenetid altså. Er jo ikke alene. Har jo unga. Men å ta alle valg for middag og ansvar for å få barn på aktiviteter alene. Nei da er man visst rar når man liker slikt [emoji23]Høres litt digg ut
Baby [emoji7][emoji7]Vært å koset med tanteskatten igjen [emoji173][emoji173]
Å besøkt svigers
Å tur innom svoger og svigerinne
Hipp hurra for en god dag [emoji169] Så gøy og herlig for vesla [emoji169]En vellykket familiedag er over! Fryseren er fylt opp med kake rester, og oppvasken venter til i morgen[emoji85]
Frøkna ba selv om å snart få legge seg mens ho så på barne tv[emoji28][emoji12] nå gjenstår bare feiring i bhg på torsdag. Det tror jeg ho gleder seg mest til. For de to andre kronene fra tidligere går ho stadig å ser på, og venter på å få en til
Ja [emoji14] Haha. Uff. Folk syns jeg er rar som liker alenetid altså. Er jo ikke alene. Har jo unga. Men å ta alle valg for middag og ansvar for å få barn på aktiviteter alene. Nei da er man visst rar når man liker slikt [emoji23]