Skravletråd AUGUST!

Det er lenge siden han falt bort, snart 20 år.
Tenker ikke så mye på det lenger, men enkelte ganger er det de små tingene som trigger savnet...
I dag har det vært en dag med de små tingene
Av og til blir det sånne dager vil jeg tro.

Jeg har jo begge mine foreldre enda og satser på å ha det en stund til
Men man vet jo ikke.

Men selv om du mistet far tidlig og savnet ikke lenger er akutt, så er det... De små tingene av og til.

Har dere en flott helg folkens?
En helg full av ting som skjer. For ungene. Og vi må bare følge med, hente og levere etc. Litt vel mye som skjer på en helg og litt lite tid til familietid. I går hadde vi frokosten samlet, dernest var aldri alle fem hjemme (og våken) samtidig.

Jo. Forresten. Femten minutter lunsj var alle her, sånn i tretiden

God morgen[emoji2][emoji42] her har vi vært oppe i snart to timer, hurra[emoji85]
Noen planer for dagen da?

God morgen[emoji2][emoji42] her har vi vært oppe i snart to timer, hurra[emoji85]
Noen planer for dagen da?
God morgen.

Jeg ligger enda. Lillemor og pappaen har vært på badet. Storebror har vært her for en kos og en prat og mellomste tror jeg sover enda (hun gjorde ikke det og har nå også vært her for en kosestund)

Planer. Eldste har fotballturnering, oppmøte 1115 og siste kamp starter 1320.
Mellomste skal i bursdag 11-13

Begge skal muligens på svømmekurs, men det avhenger av om noen før oss på venteliste takker ja til plassen som ble ledig.

God morgen.

Jeg ligger enda. Lillemor og pappaen har vært på badet. Storebror har vært her for en kos og en prat og mellomste tror jeg sover enda (hun gjorde ikke det og har nå også vært her for en kosestund)

Planer. Eldste har fotballturnering, oppmøte 1115 og siste kamp starter 1320.
Mellomste skal i bursdag 11-13

Begge skal muligens på svømmekurs, men det avhenger av om noen før oss på venteliste takker ja til plassen som ble ledig.

Fult opp i dag også med andre ord.
Jeg skal snart gå å bytte med han som sover[emoji4] Tuppa skal i bursdag, og jeg trenger litt mer søvn skal jeg klare å følge på den.

Fult opp i dag også med andre ord.
Jeg skal snart gå å bytte med han som sover[emoji4] Tuppa skal i bursdag, og jeg trenger litt mer søvn skal jeg klare å følge på den.
Dersom ikke svømming har vi egentlig ikke planer etter 14 men da blir det trolig å besøke noen eller noe sånn.

I dag er det familieselskap for frøkna som fyller 3år. Vi blir 25stk med stort og smått.

Må støvsuge og vaske, lage ostekrem til cupcakes og rydde det frøkna aldri får "tid" til å rydde..

Men nå strikker jeg litt og drikker kaffe istedet [emoji28][emoji85]

God morgen jenter :) Jeg er litt av og på om dagen, men må innom å se åssen det står til. Har hatt tidenes hodepine, så jeg og doskåla har vært gode venner :( Jeg er så leeei...

Ellers var vi på IKEA i går, ikke smart. Og skal i selskap i dag, det blir hyggelig.

Har helgen vært fin?

Back
Topp